۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

اعتماد مردم به مجموعه سلامت، سرمایه و ثروتی بزرگ و مهم است 

تاریخ انتشارجمعه ۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در همایش مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور، اعتماد مردم به مجموعه سلامت را سرمایه و ثروتی بزرگ و مهم خواند. 
اعتماد مردم به مجموعه سلامت، سرمایه و ثروتی بزرگ و مهم است 
به گزارش حافظ خبر، سید وحید حسینی در همایش مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور، با بیان اهمیت چرخه نظارت بر محصولات و کالاهای سلامت محور، حمایت از سلامت مردم را رسالتی مهم برای تمامی اعضای خانواده سلامت خواند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه اعتماد مردم به مجموعه سلامت سرمایه و ثروتی مهم و بزرگ است، تاکید کرد: این اعتماد و این ثروت مسوولیت همه ما را بیشتر می کند؛ چرا که مردم در انتخاب محصولات، به کالاهای مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی اعتماد می کنند.

دکتر حسینی در ادامه با اشاره به کیفیت محصولات سلامت محور داخلی اظهار کرد: دشمنان نظام برای کاهش اعتماد مردم به محصولات غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی تولید داخل در تلاش هستند، بنابراین باید با پرهیز از حاشیه ها به وظایفی که داریم عمل کنیم و جلوی بی اعتمادی مردم به تولیدات و محصولات داخلی را بگیریم. 

جلوگیری از ترانزیت و پخش محصولات زیان آور و نظارت دقیق و کامل کارشناسان حوزه غذا و دارو بر این موضوع، از دیگر موضوعات مورد تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی در این برنامه بود. 

او سلامت مردم را خط قرمز و اولویت اصلی مجموعه سلامت برشمرد که با همراهی و مشارکت سایر سازمان های مربوطه محقق می شود. 

رئیس دانشگاه با تقدیر از تلاش ها و اقدامات کارشناسان زیرمجموعه دانشگاه در حوزه غذا و دارو و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور گفت: به حضور تمام شما در نقاط مختلف استان افتخار می کنیم و عملکرد و نظرات شما مورد اعتماد مجموعه مدیریتی دانشگاه است. 
در این همایش همچنین معاون غذاودارو دانشگاه، نمایندگانی از استانداری فارس، دادستانی فارس، اداره بازرسی استان و پلیس امنیت فارس، به بیان اقدامات و فعالیت های انجام شده در زمینه مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور پرداختند.

همایش مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور، امروز یکم شهریور 1402، با حضور بیش از 140 نفر از داروسازان استان، مسئولان داروی شبکه های بهداشت و درمان استان، کارشناسان نظارت بر مواد غذایی شبکه های بهداشت و درمان استان، کارشناسان بهداشت محیط استان، مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مسوولان حوزه غذا و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در سالن ابوریحان بیرونی مجمتع فرهنگی، ورزشی و رفاهی ولایت برگزار شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۸۵۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما