۰
plusresetminus
سخنگوی شهرداری شیراز :

پخش زنده عملیات اجرایی پروژهای عمرانی از شبکه خبر

تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۲
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز از پخش زنده عملیات اجرایی پروژه های مختلف سطح شهر از شبکه های خبر و فارس خبر داد.
پخش زنده عملیات اجرایی پروژهای عمرانی از شبکه خبر
به گزارش حافظ خبر،  رضا جاویدی با تقدیر از همکاری و هماهنگی صدا و سیمای مرکز فارس و معاونت اطلاعات و اخبار این مرکز ادامه داد: بازار بزرگ پروتئین، بزرگراه‌های شهید سلیمانی، شهید استوار و 55 متری جنوب شهرک حافظ از جمله پروژه هایی بودند که عملیات اجرایی آنها به صورت زنده از شبکه‌های خبر و فارس پخش شد.

وی این اقدام رسانه ای را در راستای معرفی پروژه های شهر شیراز در سطح ملی برشمرد و افزود: طی برنامه ریزی های انجام شده، عملیات اجرایی سایر پروژه های بزرگ مقیاس این کلانشهر نیز به صورت زنده از شبکه خبر پخش خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز امید آفرینی و ایجاد روحیه سازندگی را از دیگر اهداف پخش زنده عملیات اجرایی پروژه های مختلف دانست و ادامه داد: به تصویر کشیدن اقدامات کارگران و مهندسین توانمند و پرتلاش پروژه ها  حین اجرای عملیات های عمرانی در شرایط مختلف جوی باعث افزایش انگیزه و تقدیر از زحمات آنها می شود.

جاویدی سخنگوی شهرداری شیراز عنوان کرد: با حمایت ها و سیاست گذاری شورای اسلامی شهر شیراز در حال حاضر بیش از دو هزار پروژه خرد و کلان توسط شهرداری این کلانشهر در سطح مناطق یازده گانه فعال است، پروژه های بزرگ مقیاس در کنار پروژه های خرد محلات تاثیرات به سزایی در رشد و توسعه شهری ایفا می کنند و معرفی آنها در سطح ملی می تواند تصویری شایسته از شیراز ارائه کند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۰۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما