۰
plusresetminus
شورای شهر شیراز :

نام گذاری پردیس سینمایی جوان به نام‌ استاد امین تارخ

تاریخ انتشارشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۷
خواست خدایی با اعلام این مطلب گفت همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان فارس و افتتاح پروژه های عمرانی کلان‌شهر شیراز ، پردیس سینمای جوان، با تصویب در کمیته نامگذاری شورای اسلامی شهر به نام استاد امین تارخ نام گذاری شد.
نام گذاری پردیس سینمایی جوان به نام‌ استاد امین تارخ
به گزارش حافظ خبر، رییس کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورا بیان کرد، بزرگترین پردیس سینمایی جنوب کشور به پاس یک عمر تلاش هنرمند گرانقدر امین تارخ به همت کمیته نامگذاری شورا و تصویب شورای اسلامی شهر به نام این هنرمند بزرگ نامگذاری شد. وی افزود طراحی ویژه و اختصاصی معماری هنری پروژه و استفاده از با کیفیت ترین مصالح و تجهیزات از مشخصات ویژه این پروژه عظیم فرهنگی است.

رئیس کمیته نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورای اسلامی شهر ،از زنده یاد استاد امین تارخ به عنوان یکی از مفاخر سرشناس شیرازی، سینمای ایران یاد کرد و گفت: پاسداشت از سالها فعالیت و زنده نگه داشتن یاد مفاخر و هنرمندان یکی از وظایف و رسالت های مدیریت شهری  محسوب می گردد که این موضوع در شورای اسلامی به شکل ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

خواست خدایی در ادامه گفت علاوه بر موارد مذکور همه عوامل و فاکتورها در نامگذاری این مکان برای تناسب بین این پردیس سینمایی و نامی که برای آن در نظر گرفته شده رعایت گردیده است و از این رو نام استاد تارخ انتخاب و مصوب گردید.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۰۹۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما