۰
plusresetminus
فرهنگی ، هنری:

برگزاری هفته فیلم و عکس شیراز تا 25 مهرماه در سینما فرهنگ شیراز

تاریخ انتشارشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۲
هفته فیلم و عکس شیراز تا 25 مهرماه در سینما فرهنگ شیراز برگزار میشود.
برگزاری هفته فیلم و عکس شیراز تا 25 مهرماه در سینما فرهنگ شیراز
به گزارش حافظ خبر،  ابراهیم شیشه گر با اشاره به اینکه استان فارس در فرهنگ و هنر جایگاه ویژه ای در سطح کشور دارد، گفت: هفته فیلم و عکس شیراز همزمان با بزرگداشت حافظ با هدف ارائه دستاوردهای یکساله هنرجویان انجمن سینمای جوانان ایران در استان فارس از روز پنجشنبه در شیراز آغاز به کار کرده و تا ۲۵ مهرماه در سینما فرهنگ شیراز واقع در مرکز اسناد ملی ادامه خواهد داشت. 
مدیر انجمن سینمای جوانان فارس با اشاره به اینکه در این هفته، مسئولان و طیف های مختلف جامعه، آثار عکاسان و فیلمسازان استان را مشاهده می کنند، افزود: فیلم های منتخب جشنواره های فیلم کوتاه تهران و جشنواره منطقه ای دنا هم در کنار آثار هنرجویان در این هفته به نمایش عموم گذاشته خواهد شد.

وی انجمن سینمایی جوان را مکانی برای تربیت فیلم‌ساز متخصص دانست و ادامه داد: در همین راستا نشست های تخصصی عکس و فیلم با موضوعات عکاسی خیابانی، نترس و فیلمتو بساز، کارگاه هدایت بازیگر و بازیگردانی در طول این هفته هر روز ساعت ۱۶ برای عموم هنردوستان به صورت رایگان برگزار می شود.
شیشه گر اظهار داشت: در این هفته نمایشگاه عکس با موضوع حافظیه در قالب اولین نمایشگاه دیجیتال در سطح کشور میزبان علاقه مندان خواهد بود.
وی با توجه به افزایش تولیدات انجمن سینمای جوانان فارس، عنوان کرد: امسال در هفته فیلم و عکس شیراز برای نخستین بار به بررسی و نمایش تولیدات هنرجویی، حرفه ای و نیمه حرفه ای فیلمسازان استان که طی یکسال گذشته با تولید آثار تصویری خود در قالب عکس و فیلم وارد عرصه‌ی سینما شده اند و در این حوزه افتخار کسب کرده اند، پرداخته خواهد شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۱۰۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما