۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

اهمیت تلاش برای توسعه زیرساخت های آموزشی، پژوهشی و درمانی

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در یکمین نشست شورای دانشگاه، بر اهمیت تلاش برای توسعه زیرساخت های آموزشی، پژوهشی و درمانی تاکید کرد.
اهمیت تلاش برای توسعه زیرساخت های آموزشی، پژوهشی و درمانی
به گزارش حافظ خبر، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیرازسید وحید حسینی در این نشست که صبح امروز، بیست و سوم مهر برگزار شد، اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

او شورای دانشگاه را عالی ترین مرجع تصمیم گیری و سیاستگذاری در دانشگاه عنوان کرد و افزود: لازمه تصمیم گیری ها و سیاستگذاری های سازنده، همفکری و هم اندیشی است که این امر در دانشگاه، با برگزاری منظم جلسات در شورای دانشگاه انجام می‌شود.

دکتر حسینی ادامه داد: خوشبختانه از گذشته در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اقدامات و فعالیت ها با همدلی، همراهی و از خودگذشتگی انجام می شود که به صورت یک فرهنگ پسندیده و رایج تبدیل شده است.



مسوول ارشد حوزه سلامت فارس اظهار کرد: کرونا، لطمه بسیاری به حوزه آموزش وارد کرده که نیاز مبرم به جبران این چالش بزرگ است که با همتی مضاعف به دست می‌آید.

دکتر سید وحید حسینی با اشاره به انتقال دو دانشکده به پردیس دانشگاه، بر توسعه زیرساخت های آموزشی، پژوهشی و درمانی تاکید کرد.

او همچنین در خصوص تجمیع فعالیت های پژوهشی دانشگاه در برج پژوهشی حضرت محمد رسول الله (ص)، بر تلاش برای تحقق این امر در حوزه آموزش نیز تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز پیشبرد موفق اهداف و سیاستگذاری ها در مجموعه دانشگاه را نیازمند اقدامات روزآمد و هوشمند دانست.



در این نشست اعضای شورای دانشگاه پیرامون موضوعات تاسیس گروه آموزشی توسعه رشته ها مبتنی بر فناوری های نوین آموزشی، درخواست تاسیس رشته بهره برداری و نگهداری از تاسیسات بهداشتی شهری در مقطع کارشناسی ارشد، راه اندازی مرکز امیدآفرینی، هدفمند کردن سیاستگذاری های توسعه آموزش، تبادل نظر شد.

دکتر «محمود نجابت» مشاور عالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با اشاره به آسیب های وارده از کرونا ویروس به حوزه آموزش، بر توسعه و گسترش این حوزه مهم تاکید کرد.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۱۱۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما