۰
plusresetminus
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت در استان فارس

تاریخ انتشارجمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۶
با شرکت بیش از 10 هزار و 700 نفر  معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از شرکت بیش از 10 هزار و 700 نفر در آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان فارس خبر داد.
برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت در استان فارس
یه گزارش حافظ خبر، سید ابوالفضل هاشمی اصل گفت: آزمون استخدامی وزارت بهداشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور، در 17 حوزه امتحانی در شهر شیراز، برگزار شد.  
او با بیان اینکه متولی برگزاری آزمون و اعلام نتایج آن، جهاد دانشگاهی است، افزود: بعد از اعلام نتیجه، اسامی 3 برابر ظرفیت پذیرش برای انجام مراحل مصاحبه تخصصی و گزینش، اعلام می شود که از این تعداد، 887 نفر جذب حوزه ‌های مختلف در دانشگاه علوم پزشکی شیراز می شوند.
دکتر هاشمی اصل در ادامه بیان کرد: تعداد کل شرکت کنندگان در این آزمون،  10 هزار و 723  نفر بود، که از این تعداد، 7 هزار و 905 نفر بانوان و 2 هزار و 818  نفر آقایان هستند.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه افزود: افرادی که دارای شاخص های «بومی بودن»، «جوانی جمعیت» و «امتیاز ایام کرونا» باشند، در این آزمون دارای امتیاز ویژه هستند، به گونه ای که برای بومی بودن، نمره کتبی داوطلب در ۱.۴ ضرب می‌شود و همچنین، به ازای  هر ماه حضور فعال در بخش‌ های درگیر ایام کرونا ۲ امتیاز و تا سقف ۲۰ امتیاز دریافت خواهند کرد.
این مقام مسوول در دانشگاه به امتیاز «جوانی جمعیت» نیز اشاره کرد و توضیح داد: امتیاز «جوانی جمعیت» برای متقاضیان متأهل و صاحب فرزند، به این صورت است که به ازای تاهل و هر فرزند ۲ درصد و تا سقف ۱۰ درصد به نمره آزمون کتبی آنان اضافه می‌ شود.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۱۲۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما