۰
plusresetminus
نایب‌رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، املاک و امور حقوقی شورای اسلامی شهر شیراز:

برگزاری میز خدمت به‌منظور بررسی مسائل حقوقی و ملکی شهروندان

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۵۳
نایب‌رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، املاک و امور حقوقی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: رسیدگی به مشکلات حقوقی و شهری شهروندان در میز خدمت اداره کل املاک و مستغلات شهرداری این کلان‌شهر به‌طور ماهانه در دستور کار قرار دارد.
برگزاری میز خدمت به‌منظور بررسی مسائل حقوقی و ملکی شهروندان
به گزارش حافظ خبر، ابراهیم کمالی در میز خدمت اداره کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات حقوقی و شهری شهروندان به‌طور ماهانه در دستور کار قرار دارد.

او با تصریح بر تخصصی بودن حوزه املاک در ثبت و بررسی کارشناسانه، بر عزم جدی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز در حل مسائل این حوزه تأکید کرد.

نایب‌رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، املاک و امور حقوقی شورای اسلامی شهر شیراز عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که در حوزه‌های املاک شهرداری شیراز با آن مواجه هستیم، پرونده‌هایی مربوط به تعاونی‌های مسکن و ساخت‌وسازها در حریم شهر است که از سالیان قبل بدون تعیین تکلیف به‌جا مانده است.

کمالی همچنین درخصوص مسأله برخی از زمین‌هایی با نوع مشاعی که افراز انجام نشده و تعیین تکلیف صورت نگرفته است، بیان کرد: مقرر شد در کمترین زمان، در این خصوص نیز تعیین تکلیف صورت گیرد.

این مقام حقوقی در شورای اسلامی شهر شیراز ابراز امیدواری کرد: سامانه جامع املاک با همراهی و همکاری معاونت مالی و اقتصادی و همچنین اداره کل املاک و مستغلات شهرداری این کلان‌شهر آغاز به کار کرده و با تسریع در این موضوع، حوزه شفافیت در  بحث املاک به وقوع بپیوندد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۱۹۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما