۰
plusresetminus

بیانیه جامعه اسلامی فرهنگیان استان فارس در مورد حوادث اخیر شیراز

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۳
جامعه اسلامی فرهنگیان استان فارس در مورد حوادث اخیر شیراز اقدام به صدور بیانیه کرده است.
به گزارش "حافظ نیوز" جامعه اسلامی فرهنگیان استان فارس در مورد حوادث اخیر شیراز اقدام به صدور بیانیه کرده است. متن این بیانیه که در اختیار پایگاه خبری تحلیلی "حافظ" قرار گرفته است به شرح زیر می باشد.

حادثه ای که در جریان سفر آقای علی مطهری به شیراز اتفاق افتاد،نحوه ورود و عزیمت ایشان به محل سخنرانی ،همچنین حمله به نامبرده مشکوک و محکوم است،اماآنچه در پی آن اتفاق ناخوشایند بروز کرد مرقومه توهین آمیز آقای علی مطهری به مجتهدی مسلم و عالمی فرهیخته بود که رنجش خاطر اکثریت مردم بویژه متدینین را در پی داشت، نوشته موهن علی مطهری بمثابه خاری بود که در دلها نشست ، بقول طبیب اصفهانی "خلد گر بپا خاری،آسان برآید. چه سازم به خاری که در دل نشیند"
هتاکی اقای مطهری به همه مردم و مومنینی است که پشت سر حضرت آیت الله ایمانی ،نمازاقامه می کنند.
ازفرزند "معلم انقلاب" انتظاربود قبل از اینکه دیگران را ترغیب به مطالعه کتب شهید مطهری نماید خود از ادب و آداب معلم انقلاب بهره ای برده و جرعه ای بنوشد.
جامعه اسلامی فرهنگیان استان فارس نامه هتاکانه و توهین آمیز آقای علی مطهری را ناشی از عصبانیت و ماموریت جناحی ایشان دانسته و آنرا به شدت محکوم،و از مواضع عالمانه،منصفانه و پدرانه حضرت ایت الله ایمانی نماینده معظم ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز حمایت می نماید.
امید است همه آحاد ملت مومن و سلحشور ایران اسلامی تحت لوای قرآن وایمه معصومین (ع) وزعامت ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای پیروز و سربلند باشند،.
جامعه اسلامی فرهنگیان استان فارس.
کانون تربیت اسلامی ،دفتر فارس
کد مطلب : ۵۷۱۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما