۰
plusresetminus
عضو شورا هشدار داد:

رشد 16 درصدي حاشيه‌نشيني در شيراز

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۸
يك عضو شوراي اسلامي شهر شيراز مدعي شد كه حاشيه نشيني در اطراف اين كلان شهر با 16 درصد رشد مواجه بوده و اين يك هشدار براي تمام دستگاه ها از جمله شهرداري است.
به گزارش حافظ به نقل از خبرنگار خبرگزاري ايسنا منطقه فارس، محمدرضا ديهيمي در نقط قبل از دستور جلسه علني بعدازظهر دوشنبه 17 فروردين شوراي اسلامي شهر شيراز، گفت: علی رغم تلاش ها و حساسیت ها برای تحقق شهر شیراز به عنوان یک شهر متوازن، در چند کیلومتری اين شهر، شاهد ساخت و سازهاي بي ضابطه و بي برنامه و تشكيل يك حاشيه نشيني خطرناك هستيم.
وي با بيان اينكه ساخت و سازها به كناره كمربندي شيراز هم رسيده است، گفت: از شهردار شيراز و مديركل راه و شهرسازي تقاضاي جلوگيري از اين ساخت و سازها را دارم.
ديهيمي با قدرداني از شهرداري به واسطه زيباسازي شيراز در ايام ابتدايي سال جديد، خواستار ناميده شدن امسال به نام همدلي و همزباني شورا و شهرداري شد و خواستار قرار گرفتن طرح هاي فاز دوم قطار شهري و بهسازي ارگ كريمخاني در پروژه هاي سفر هيئت دولت براي دريافت اعتبارات ويژه شد.
وي همچنين گفت: با تاسف فراوان باید اعلام كنم كه علی رغم دستور اکید جناب آقای استاندار و برخورد مناسب معاونین ایشان و تلاش قابل تقدیر آقای فرماندار متاسفانه پس از یک سال تلاش شورا و شهرداری موضوع پر اهمیت برون سپاری پروانه ساختمانی در شهر شیراز که مستقیماً منافع آن نصیب مردم خواهد شد، دچار بدسلیقگي کارشناسی شده و به استناد همان قانونی که در دیگر کلان شهرها یک معضل شهری و مردمی حل شده در شهر ما از اجرایی شدن این طرح ضروری جلوگیری شده است.
ديهيمي خواستار ورود استاندار فارس براي حل اين مشكل شد و گفت:  اين موضوع بهترین عیدی استانداری و استاندار محترم به مردم شریف شیراز است.
عضو شوراي اسلامي شيراز همچنين خواستار توجه به ايجاد محيط هاي سالم براي غني سازي اوقات فراغت جوانان در شيراز شد.
کد مطلب : ۵۹۱۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما