۰
plusresetminus

شهرک‌های صنعتی فارس توسعه می‌یابند

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۱
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: با بررسی‌های به عمل آمده مقرر شده در سال جاری توسعه شهرک‌های صنعتی برخوردار در اولویت فعالیت‌ها قرار گیرد.
شهرک‌های صنعتی فارس توسعه می‌یابند
به گزارش حافظ نیوز علی صداقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه فارس، تملک اراضی مناسب برای شهرک صنعتی بزرگ شیراز، ایجاد شهرک صنعتی صنایع دستی و گردشگری شیراز و ایجاد شهرک صنعتی تخصصی صنایع پایین دستی پتروشیمی در شهرستان مرودشت را از جمله اولویت‌های ویژه امسال برای توسعه شهرک‌های صنعتی عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خاطرنشان کرد: طی هماهنگی با سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی ایران و موافقت اولیه آنها مقرر شده منابع مورد نیاز برای طرح توسعه شهرک‌های صنعتی امسال از طریق سازمان تامین شود.

وی بیان کرد: شرایط واگذاری اراضی شهرک‌ها در سال جاری همانند سال گذشته بوده و تغییری در قیمت‌ فروش آن اعمال نشده است.

صداقت‌پور، شرایط وگذاری در مناطق محروم را با تخفیف 10 درصدی در قیمت، اقساط 36 ماهه، دوره تنفس یکساله و دریافت نقدی 15 درصدی اعلام کرد و گفت: در مناطق برخوردار نیز شرایطی چون تخفیف 5 درصدی در قیمت‌ها، اقساط 30 ماهه، تنفس شش ماهه و دریافت نقدی 30 درصدی اعمال شده است.

به گفته وی، در سال گذشته بیش از 74 درصد منابع در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی در بخش شهرک‌سازی، هزینه مستقیم و نقدی شده که در نوع خود حائز رتبه برتر در سطح کشور است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اجرای پروژه‌های عمرانی گسترده‌ای در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس تا پایان سال جاری خبر داد.
کد مطلب : ۸۰۸۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
پویا
feedback
Iran, Islamic Republic of
اینجا شیراز بزرگترین جمعیت بیکار تحصیلکرده ایران که همش به خاطر بی کفایتی مدیران اون هست