۰
plusresetminus

افزایش تعداد صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی درفسا

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۸
تعداد صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی از تعداد شش صندوق به عضویت سیصدو86 نفر و سرمایه یک میلیاردویک میلیون وپانصدهزار ریال به تعداد شانزده صندوق با 790 نفر و سرمایه یک میلیارد و363میلیون ونهصدهزارریال در سال جاری افزایش خواهد یافت.
افزایش تعداد صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی درفسا
به گزارش حافظ نیوز، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا به ایرنا بیان کرد: تعداد صندوق های فعال خرد زنان روستایی تا قبل از سال 94، شش صندوق بوده است که با برگزاری جلسات توجیهی متعدد توسط کارشناسان این مدیریت در سطح مراکز بخش ورو ستاها تعداد ده صندوق دیگر نیز در شرف تاسیس است.

مهندس بختیار رحمانی در ادامه افزود : 51 در صد میان سرمایه گذاری مورد نیاز توسط اعضا تامین می شود و 49 در صد ما بقی توسط دولت به صورت بلا عوض سرمایه گذاری می شود .

وی گفت:توانمند سازی جامعه از طریق ایجاد زمینه مناسب برای مشارکت زنان روستایی در قالب گروه های اعتبار پس انداز ازجمله اهداف تشکیل صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی است.

به گفته وی ارتقای مهارت های فردی و اجتماعی زنان روستایی از طریق برنامه های آموزشی

و پس انداز خانوارهای روستایی برای تامین مالی و فعالیت های درآمدزا از دیگر اهداف است.

رحمانی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد شش صندوق فعال خرد زنان روستایی در مشاغل خانگی، دامپروری و صنایع تبدیلی فعایت دارند اضافه کرد: امید است که با توسعه اشتغال زنان روستایی بتوانیم میزان سرانه درآمد خانوارهای روستایی را افزایش و سهم اشتغال زایی را در سطح شهرستان توسعه دهیم.
کد مطلب : ۸۵۱۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما