۰
plusresetminus

رئیس ثبت احوال فسا: امسال 792 نفر به جمعیت فسا اضافه شده اند

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۷
در سه ماهه اول سال 94 تعداد 792 ولادت و 237 فوت در شهرستان فسا ثبت شده است.
رئیس ثبت احوال فسا: امسال 792 نفر به جمعیت فسا اضافه شده اند
به گزارش حافظ نیوز به نقل از فسایی، بهرام سعیدی پور رئیس اداره ثبت احوال شهرستان فسا راجع به صدور کارت های ملی هوشمند گفت: از 22 بهمن سال 1392 همزمان با سراسر کشور در فسا صدور کارت ملی هوشمند آغاز شده است و تاکنون 3889 نفر ثبت نام کرده و 3055 نفر هم کارتهای آنها صادر و تحویل شده است.  

وی با اشاره به اینکه در اداره ثبت احوال ثبت نام انجام نمی شود و این کار به بخش خصوصی واگذار شده است تصریح کرد: افراد واجد شرایط که 15 سال تمام باشند می تواند به مراجعه به اداره پست شهرستان فسا و دفترخدمات ارتباطی اکبر زاده واقع در فلکه سینما ثبت نام و پس از دریافت کد رهگیری برای صدور کارت  به این اداره مراجعه نمایند.

سعیدی پور در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر ثبت نام شامل افرادی می شود که کارت ملی شان مفقود شده و یا تغییراتی در مشخصات سجلی آنها صورت گرفته باشد.

وی بیان کرد: از مزایای کارت ملی هوشمند  مجهز بودن به تراشه ای است که همزمان 19 کارت دیگر از قبیل گواهینامه ، عابر بانک و ... را در حافظه خود ذخیره می کند و تمامی اطلاعات فرد در آن نگهداری می شود،  همچنین اثر انگشت و امضای دیجیتالی فرد نیز در آن ذخیره شده و تمامی نهاد ها و دستگاه های انتظامی و امنیتی می توانند به راحتی به مشخصات فرد و سوابق او دسترسی داشته باشند.

وی دیگر ویژگی بارز این کارت را ضد جعل بودن آن دانست. رئیس اداره ثبت احوال شهرستان فسا در پایان آماری از مرگ و میر و تولدهای ثبت شده در سه ماهه اول سال جاری شهرستان فسا گفت: در سه ماهه اول سال 94 تعداد 792 ولادت و 237 فوت ثبت گردیده است.
کد مطلب : ۸۸۸۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما