۰
plusresetminus

كودك بي‌گناه قرباني تسويه‌حساب مواد مخدر

تاریخ انتشارجمعه ۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۴
اعضاي يك شبكه مواد مخدر كه دو ماه قبل پسربچه 9 ساله‌اي را براي تسويه‌حساب با پدر خانواده در شهرستان زابل ربوده و مورد شكنجه قرار داده بودند با رها كردن پيكر نيمه جان كودك گريختند.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از جوان، صبح روز 28 ارديبهشت ماه كودك 9 ساله كه مهدي نام دارد براي خريد خانه را ترك كرد. زماني كه بازگشت مهدي به خانه به طول انجاميد، اعضاي خانواده با نگراني پليس را از ماجرا باخبر كردند.

در حالي كه جست‌وجو براي يافتن نشاني از كودك گمشده شروع شده بود، مرد ناشناسي با پدر مهدي تماس گرفت و گفت با همدستي دوستانش كودك او را ربوده و تنها در قبال گرفتن پول حاضر به آزادي او است. اين مرد همچنين تهديد كرد اگر پاي پليس به ماجرا باز شود، مهدي را خواهند كشت. بعد از قطع شدن تماس بود كه مأموران پليس آگاهي در جريان ماجرا قرار گرفتند.

بررسي‌ها نشان داد برخي از تماس‌ها كه با پدر خانواده برقرار مي‌شد، از كشور افغانستان بود و نشان مي‌داد كه اعضاي شبكه همدستاني در آن سوي مرز دارند. دو ماه بعد از حادثه و در حالي كه تلاش‌هاي پليس براي به دام انداختن اعضاي اين شبكه ادامه داشت، پدر مهدي پذيرفت كه در قبال پرداخت 200 ميليون تومان كودك خود را از دست آدم‌ربايان نجات دهد. در حالي كه او مقدمات رهايي كودك را فراهم مي‌كرد، اعضاي باند پيكر نيمه‌جان كودك خردسال را در حالي كه به شدت تحت شكنجه قرار گرفته بود در محله حسن‌آباد زابل رها كردند و گريختند.  همزمان با انتقال كودك به بيمارستان امير زابل وي به سرعت تحت مراقبت‌هاي ويژه قرار گرفت اما به علت شدت جراحت به كما رفت و پزشكان به نجات وي اميدوار نيستند.

سردار حسين رحيمي، فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان به خبرنگار ما گفت: اين حادثه غم‌انگيز در جريان تسويه‌حساب مواد مخدر اتفاق افتاده و كودك بي‌گناه قرباني حادثه شده است. وي گفت آدم‌ربايان از سوي مأموران پليس آگاهي شناسايي شده‌اند و به زودي بازداشت خواهند شد.
کد مطلب : ۸۹۸۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما