۰
plusresetminus
با حضور معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی فارس

رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی لامرد معرفی شد

تاریخ انتشارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۹
حجت‌الاسلام روح‌الله بلوری به‌عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی لامرد معرفی شد.
رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی لامرد معرفی شد
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از لامرد، مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اداره تبلیغات اسلامی لامرد صبح امروز با حضور معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی فارس و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی فارس در این مراسم اظهار داشت: امیدواریم در سال همدلی و هم‌زبانی بیشتر مشکلات جامعه برطرف شود و با هم‌افزایی در مسائل فرهنگی و بهبود مسائل اجتماعی تلاش‌های ویژه‌ای صورت گیرید تا به نقطه مطلوب دست یابیم.

حجت‌الاسلام شکرالله دانش افزود: کار فرهنگی وظیفه عمومی است و بهتر بود در این مراسم تمام مسئولان ادارات و نهادهای دولتی لامرد حضور داشتند چراکه در حوزه فرهنگی همگان با یکدیگر ارتباط داریم.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی فارس خاطرنشان کرد: اگر پروژه‌های بزرگ صنعتی و اقتصادی ایجاد و یا اجرا می‌شود باید در کنار آن پیوست فرهنگی نیز وجود داشته باشد و نگاه همگی فرهنگی باشد و تلاش شود تا وضعیت فرهنگی به سرانجام مطلوب برسد و زیرساخت‌های آن در جامعه تقویت شود.

دانش ادامه داد: اگر زیرساخت‌ها تقویت شود به‌یقین اقتصاد ما پاک و بدون ربا و رشوه خواهد بود و وقوع جرائم و آسیب‌ها به دلیل آن است که باورهای دینی تقویت‌ شده نیست.

وی اضافه کرد: افزایش مصرف مواد مخدر بسیار نگران‌کننده شده چراکه اعتیاد منابع انسانی و مالی را نابود می‌کند و اگر در خانواده‌ای یک فرد دارای اعتیاد باشد، تمام خانواده در خطر هستند و همچنین مسئله افزایش طلاق و کاهش ازدواج یک مصیبت شده است.

در ادامه فرماندار لامرد نیز تصریح کرد: با تمام سختی‌ها و محدودیت‌هایی که وجود داشته، اقدامات خوب فرهنگی تاکنون از سوی اداره تبلیغات اسلامی لامرد صورت گرفته است.

عبدالرضا منصوری خاطرنشان کرد: نیاز است که این تلاش‌ها در عرصه فرهنگی لامرد بیشتر شود و امیدواریم رئیس جدید این اداره در این عرصه بزرگ فرهنگی موفق باشد.

همچنین در این مراسم امام‌جمعه موقت لامرد تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی یک‌ نهاد فرهنگی است که تمام مسئولان باید به آن کمک کنند.

حجت‌الاسلام محمدامین غفاری افزود: رئیس پیشین این اداره خدمات شایانی در زمان خدمت خود در لامرد انجام داد و یکی از پرونده‌های بزرگ قتل در این شهرستان را حل و منجر به سازش کرد که امیدواریم رئیس جدید نیز با عقلانیت و شناخت کافی از منطقه و امکانات بتواند تلاش‌های فراوان فرهنگی انجام دهد.

رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی لامرد نیز بیان داشت: ثروتمند‌ترین نهاد، اداره تبلیغات اسلامی است زیرا مخاطبانی مانند این مردم خوب را در اختیار دارد.

حجت‌الاسلام روح‌الله بلوری اضافه کرد: تعزیه‌های لامرد مثال‌زدنی است و این موضوع نشان می‌دهد مردم این شهرستان باورهای عمیق دینی خود را حفظ کرده‌اند.

وی ادامه داد: با هیچ‌ کدام از نهادهای فرهنگی دیگر در لامرد رقابت نمی‌کنیم بلکه رفاقت خواهیم داشت و دست همگان را به گرمی می‌فشاریم و مهم‌ترین انتظار نیز هدایت و راهنمایی است.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم با تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام محمد احسانی‌فر رئیس پیشین اداره تبلیغات اسلامی لامرد، حجت‌الاسلام روح‌الله بلوری به‌عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.
کد مطلب : ۹۰۳۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما