۰
plusresetminus

جذب 1000 حامی طرح محسنین از طریق ویژه برنامه ماه عسل در لارستان

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۶
مدیر کمیته امداد امام خمینی لارستان از اختصاص یک‌هزار حامی برای حمایت از خانواده‌های نیازمند و کودکان بی‌سرپرست که در برنامه ماه‌ عسل ویژه ماه مبارک رمضان اعلام آمادگی کرده بودند، خبر داد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از فارس، هوشنگ دلاور صبح امروز در یک نشست خبری با برشمردن برکات حمایت از ایتام در فرمایشات ائمه اطهار (ع) اظهار داشت: طرح اکرام ایتام با هدف رسیدگی به نیازهای مادی و معنوی ایتام از سال 1378 آغاز شد که کسب رضای الهی، احیای سنت‌های حسنه، پیشگیری از آسیب‌های فردی و اجتماعی ایتام و نیز ارتقاء عزت‌ نفس و امیدآفرینی در آن‌ها از جمله اهداف متعالی این طرح است.

وی افزود: طرح محسنین نیز در راستای این طرح و برای حمایت از کودکان خانواده‌های غیریتیم نیازمند راه‌اندازی شد که با استقبال خوبی به‌‌ویژه در ماه مبارک رمضان همراه بود.

مدیر کمیته امداد لارستان تصریح کرد: در برنامه ماه‌ عسل ویژه ماه مبارک رمضان، 270 هزار نفر از مردم شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی درخواست حمایت از کودکان نیازمند و بی‌سرپرست را به‌صورت پیامک اعلام کردند که یک‌هزار نفر از این حامیان برای حمایت از نیازمندان و ایتام لارستان اختصاص داده شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از این تعداد، تاکنون جذب 500 نفر از آنان برای تشکیل پرونده و واریز وجه به‌حساب ایتام انجام‌ شده است.

وی اضافه کرد: 2 هزار و 280 حامی بدون احتساب حامیان جدید کار حمایت از 630 نفر از ایتام و فرزندان معنوی خود را در لارستان به عهده‌ دارند.
 
کد مطلب : ۹۴۷۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما