۰
plusresetminus

دعوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از اصناف برای مشارکت در احداث بیمارستان سرطان جنوب

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۵۳
ایمانیه گفت: از تمامی اصناف دعوت می شود که در این امر ما را یاری کنند و بدانند دانشگاه علوم پزشکی با تمام سعی و تلاش با آنها همکاری می کند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز
به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جلسه هفتگی هیئت امنای بیمارستان سرطان جنوب گفت: از تمامی اصناف دعوت می‌شود که در این امر ما را یاری کنند و بدانند دانشگاه علوم پزشکی با تمام سعی و تلاش با آن‌ها همکاری می‌کند.

محمدهادی ایمانیه ضمن خوش آمد گویی و تشکر از حاضران گفت: وظیفه همه اقشار است که به ساخت چنین بیمارستان‌هایی کمک کنند به خصوص بیمارستان سرطان که همیشه بیماران مبتلا به سرطان به کمک نیاز دارند و نیز از اتحادیه املاک تشکر می‌کنم که در کمک به احداث بیمارستان سرطان جنوب پیش قدم بودند.

در این نشست، پروفسور علی اصغر خدادوست، رییس هیئت امنای بیمارستان سرطان نیز گفت: فکر نکنید مرحوم نمازی رفته است و دیگر در بین ما نیست، ما امثال نمازی بسیار داریم که در کار خیر پیش قدم هستند.

پروفسور خدادوست افزود: من فرصت پیدا کردم به حدود نیمی از کشورهای دنیا سفر کنم و نگاه من اول به دبستان، دبیرستان، بیمارستان و دانشگاه بود که بهترین و بزرگ‌ترین دانشگاه‌های مشهور دنیا از پول مردم برای مردم ساخته شد و دولت هیچ دخالتی در این امر نداشت.

وی ادامه داد: کل دنیا می‌دانند که یک بیمارستان با این عظمت درست می‌شود و شما باید یک مرکز برای جنگ با سرطان بسازید، طوری که از آمریکا، اروپا و انگلیس به اینجا مراجعه کنند.

سید علی ملک حسینی، رئیس گروه پیوند اعضای شیراز نیز در این جلسه از همه خیرین و حاضران تشکر و قدردانی کرد و پاداش آنان را از ایزد منان خواستار شد.

 نوراله صدرا، مدیر عامل موسسه سازندگی فجر قرارگاه خاتم الانبیا (ص) نیز گفت: فعالیت موسسه فجر فقط در حوزه سلامت نیست، در بعضی از جاده سازی ها هم، چه در شهر و چه در روستا، با بخش‌ها و سازمان‌های دیگر ارتباط دارد.

صدرا ادامه داد: عملیات خاکبرداری و پاکسازی محوطه بیمارستان سرطان جنوب، از سوم خرداد ماه سال جاری مصادف با سالروز آزاد سازی خرمشهر آغاز شد و با برنامه ریزی‌های به عمل آمده تا 27 مرداد ماه امسال خاتمه پیدا می‌کند.

وی افزود: برآورد اولیه از خاکبرداری 80 تا 90 هزار متر مکعب بوده که در حال حاضر به 135 هزار متر مکعب رسیده که تاکنون 115 هزار متر مکعب خاکبرداری شد و نیز بیش از 30 دستگاه ماشین سبک و سنگین در این پروژه به کار گرفته شده است.

در این نشست حجت الاسلام موسوی، رییس اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس، نیز بیان کرد: ما تا آنجایی که می‌توانیم باید در این کارها، به خصوص ساخت بیمارستان سرطان کمک کنیم، چون این بیماران نیاز به حمایت دارند و ما باید خود را در این عرصه‌ها نشان دهیم.

حجت السلام موسوی گفت: ما اگر در ساخت چنین پروژه‌هایی بتوانیم کمک کنیم و خلاف آن را انجام دهیم باید در آن دنیا جوابگو باشیم.

در این جلسه خسرو فروغان، نایب رییس اتاق اصناف استان فارس نیز گفت: باعث افتخار من است که در خدمت حوزه سلامت و به خصوص دست اندرکاران ساخت این بیمارستان هستم و نیز وظیفه ای به من محول شد که قرار است با تک تک اتحادیه‌ها صحبت کنم که در ساخت این بیمارستان کمک کنند.

فروغان ادامه داد: 85 صنف مختلف وجود دارد و تا کنون دو اتحادیه آهن فروشان و املاک اعلام امادگی کردند که در این امر خیرخواهانه سهیم باشند.

محمد قاسم تابنده رییس اتحادیه املاک شیراز، نیز ضمن اعلام همکاری لازم، در این خصوص گفت: اتحادیه املاک 6 هزار عضو دارد که با همکاری دوستان با تمامی اعضای صحبت می‌کنیم که بتوانیم سهم کوچکی در ساخت این بیمارستان داشته باشیم.

وی افزود: اعضای اتحادیه املاک هر طور که صلاح می دانید و به صورت مداوم با شما همکاری می‌کند و نیز یادآوری می‌کنم که ما مراجعه کننده زیادی داریم می‌توانیم با آن‌ها صحبت کنیم چون براساس بخشنامه وزارت دارایی هر کمکی به بخش پزشکی می‌تواند مالیات کمتری داشته باشد.
 
کد مطلب : ۹۸۶۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما