۰
plusresetminus

بازدید فرمانده سپاه فجر استان و رئیس بسیج سازندگی از مناطق محروم فراشبند

تاریخ انتشاريکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۵
فرمانده سپاه فجر استان به همراه رئیس سازمان بسیج سازندگی و اعضای شورای اداری شهرستان فراشبند از پروژه‌های محرومیت‌زدایی فراشبند بازدید کردند.
بازدید سردار یدالله بوعلی و اسماعیل قزل‌سفلی از روستاهای دژگاه شهرستان فراشبند
بازدید سردار یدالله بوعلی و اسماعیل قزل‌سفلی از روستاهای دژگاه شهرستان فراشبند
به گزارش حافظ خبر؛ در سفر یک روزه سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس به همراه اسماعیل قزل‌سفلی، رئیس سازمان بسیچ سازندگی سپاه فجر فارس به شهرستان فراشبند، ۵ باب منزل مسکونی ویژه محرومین و نیازمندان منطقه دژگاه فراشبند که به همت گروه جهادی شهدای فراشبند و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه فراشبند احداث شده بود، تحویل نیازمندان این مناطق محروم شد.
جهت ساخت این منازل مسکونی قریب به ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است که تمام هزینه های احداث توسط گروه جهادی و خیرین تامین شده است.
در ادامه این سفر از چند پروژه عمرانی محرومیت زدایی منطقه دژگاه بازدید و ۹ قلم لوازم خانگی، لوازم تحریر و هدایای نقدی به دانش آموزان منطقه به خانواده ها و دانش آموزان نیازمند منطقه دژگاه شهرستان فراشبند اهدا شد.
لازم به ذکر است گروه جهادی شهدای فراشبند و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند در ۱۸ ماه گذشته احداث ۲۷ پروژه منزل مسکونی را آغاز کردند که ۵ باب آن امروز با حضور سردار بوعلی تحویل نیازمندان شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۰۱۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما