۰
plusresetminus
در گفتگو:

آمادگی تیم فوتسال بانوان کاروتک  موسسه  آیمت برای حضور در لیگ برتر

ورزشی
مولف : منیره خسروبیگ
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۷
نوری سرمربی تیم فوتسال بانوان کاروتک آیمت بیان کرد: بازیکنان تیم زیر ۲۰ سال هستند و باشرکت در مسابقات لیگ دسته یک خود را برای حضور در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور آماده می‌کنند.
آمادگی تیم فوتسال بانوان کاروتک  موسسه  آیمت برای حضور در لیگ برتر
به گزارش حافظ خبر، سرمربی تیم فوتسال بانوان کاروتک ضمن بیان اینکه همه بازیکنان استان فارسی هستند، عنوان کرد: توانستیم چندین بار مقام های نایب قهرمانی در شیراز را کسب کنیم و سهمیه لیگ دسته سه کشوری را بدست آوردیم، اما به دلیل شیوع کرونا مسابقات برگزار نشد.

نوری در گفتگو با خبرنگار حافظ خبر افزود: با وجود اینکه بازیکنان تیم جوان و کم تجربه هستند، اما با این حال  همه ما در تلاش هستیم بتوانیم گامی های موثری برای حضور در لیگ برتر برداریم .

وی ضمن بیان اینکه نبستن قرار داد با بازیکنان باتجربه به دلیل نداشتن شرایط مالی مناسب از دلایلی بود که تا کنون نتوانستیم حرفی برای گفتن داشته باشیم، اظهار کرد: با آمدن اسپانسر (حمایت کننده مالی ) جدید با عنوان موسسه آیمت امیدواریم قدرت واقعی تیم فوتسال بانوان  کاروتک موسسه آیمت را در لیگ دسته یک نشان دهیم.

سرمربی تیم کاروتک بیان کرد: درحال حاضر وضعیت بدنی بازیکنان تیم مناسب است و هفته ای یکبار بازی دوستانه با دیگر تیم ها استان خواهیم داشت تا بتوانیم در مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور خوش بدرخشیم و در پایان از موسسه آیمت حامی مالی و معنوی این تیم فوتسال تشکر و قدر دانی میکنیم.

کمک به رشد ورزش بانوان استان فارس از اهداف مهم موسسه آیمت

مسعود زاد باقری مدیر عامل موسسه عصر طلایی رشد کودک ضمن بیان اینکه موسسه آیمت  یک مجموعه فرهنگی ، آموزشی و علمی است، گفت: در تلاش هستیم تا بتوانیم در حوزه ورزشی هم فعالیت داشته باشیم و به همین منظور یکی از رسالت های بسیار مهمی را که رصد میکنیم کمک به رشد ورزشی  و فرهنگی ورزشی جامعه است.

وی ادامه داد: کارهای بسیاری در حوزه فرهنگ انجام داده ایم و یکی از موضوعاتی که ما مجدانه به دنبال آن هستیم رسیدگی به موضوع ورزش بانوان است با توجه به اینکه بانوان یک برش خاصی از جامعه اند ، با نیاز های خاص خود، بنا را بر این گذاشتیم که در این موسسه توجه خاصی به بانوان و ورزش بانوان بشود و در واقع از تیم فوتسال بانوان حمایت معنوی و مادی میکنیم.

مدیر عامل موسسه عطرک در پایان افزود: از تیم کاروتک موسسه آیمت با توجه به نیاز های که دارند در حد توان، حمایت مالی و معنوی میشود تا در سطح استان و کشور پیشرفت داشته باشند و هم چنین این موسسه آمادگی حمایت از حوزه های ورزشی بانوان را دارد.
مولف : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۸۹۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما