۰
plusresetminus
فرماندار خُنج در گفتگو با «حافظ نیوز» تشریح کرد:

افتتاح 29 پروژه عمرانی طی هفته دولت با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال/ پیگیری جهت راه‌اندازی شهرک صنعتی

تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۲
مختار عباسی گفت: 29 پروژه عمرانی با حضور مسئولین استانی و با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال در شهرستان خنج در هفته دولت افتتاح خواهد شد.
فرماندار خنج
فرماندار خنج
مختار عباسی در گفتگو با "حافظ نیوز" با بیان اینکه دولت باید به عنوان نهادی اجرایی در خدمتگزاری صادقانه در همه عرصه‌ها، شهدا به ویژه شهید رجایی و باهنر را الگوی کاری خود قرار دهد، اظهار داشت: هفته دولت فرصت بسیار خوبی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمات دولت است و همه بعنوان مدیران دولت موظفیم خدمات دولت را به شکل واقعی برای مردم مطرح کنیم.

وی در ادامه گفت: با وجود کمبود اعتبارات با روی کارآمدن دولت یازدهم انجام پروژه های عمرانی و توسعه مناطق محروم با شتاب هر چه بیشتر انجام و خدمات خوبی به مردم ارائه شد.

عباسی بیان کرد:
افتتاح سه فضای آموزشی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد و 444 میلیون ریال
با توجه به جمع‌بندی صورت گرفته در شهرستان همزمان با حضور مقامات استانی در هفته دولت امسال 29 طرح و پروژه عمرانی و خدماتی با بالغ بر 90 میلیارد و 703 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید که از آن جمله می‌توان به چندین پروژه در امر بهبود آبرسانی به روستاها با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 300 میلیون ریال، پروژه‌های ویژه فضاهای آموزشی و فرهنگی با اختصاص اعتباری بالغ بر 15 میلیارد و 444 میلیون ریال و در امر بهداشت و درمان افتتاح سه پروژه عمرانی در روستاهای بیغرد، مز و سیف‌آباد با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 400 میلیون ریال نام برد.

فرماندار شهرستان خُنج از افتتاح پروژه های برق‌رسانی، احداث سالن‌های ورزشی، پروژه‌های خدماتی و رفاهی و فضاسازی، بهسازی معابر و ساخت پارک در روستاها
افتتاح سه پروژه در امر بهداشت و درمان با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 400 متر مربع در هفته دولت
و شهر خنج خبر داد و افزود: افتتاح سه فضای آموزشی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد و 444 میلیون ریال و همچنین افتتاح سه پروژه در امر بهداشت و درمان با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 400 متر مربع در هفته دولت در دستور کار قرار گرفته است.

عباسی بیان کرد: افتتاح هشت پروژه مربوط به بهبود برق‌رسانی و تأمین روشنایی معابر در روستاها و شهر خنج با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد و 620 میلیون ریال و پنج پروژه عمرانی از جمله لبه‌گذاری معابر، افتتاح ایستگاه هواشناسی کاملا خودکار، پارک روستایی و اجرای آسفالت معابر روستایی با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال از جمله این پروژه‌هاست.

وی از افتتاح دو پروژه در امر ورزش از جمله استخر سرپوشیده خنج با اعتباری بالغ‌بر 10 میلیارد ریال و سالن ورزشی روستای بیغرد با اعتباری بالغ‌بر 10 میلیارد و 500 میلیون
مید است با اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و با حمایت از سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و فعالین بخش خصوصی برای ایجاد کار و توسعه تولید و اشتغال شاهد پیشرفت هر چه بیشتر شهرستان باشیم
ریال و همچنین افتتاح چهار پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر 439 میلیون ریال خبر داد و گفت: سه پروژه نیز در هفته دولت با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد که از آن جمله پروژه گازرسانی به روستاهای مز، چاه طوس و آشنا و ساختمان آتش‌نشانی روستای بیغرد است.

نماینده عالی دولت در خنج در ادامه از پیگیری‌های صورت‌گرفته جهت راه‌اندازی شهرک صنعتی خبر داد و افزود: زمینی به مساحت 94 هکتار برای این شهرک در نظر گرفته‌شده که با اعتباری بالغ‌بر 23 میلیارد ریال کلنگ‌زنی خواهد شد و امید است با افتتاح این شهرک زمینه اشتغال‌زایی هرچه بیشتر در شهرستان فراهم شود.

عباسی در پایان گفت: با این حال و با توجه به پتانسیل‌ها و زیرساخت‌های مستعد، دولت برای توسعه شهرستان خنج گام‌های بلندی را در نظر گرفته است و امید است با اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و با حمایت از سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و فعالین بخش خصوصی برای ایجاد کار و توسعه تولید و اشتغال شاهد پیشرفت هر چه بیشتر شهرستان باشیم.
کد مطلب : ۱۰۳۱۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما