۰
plusresetminus

24 پروژه عمرانی در شهرستان خنج به بهره برداری رسید

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۹
فرماندار شهرستان خنج گفت: امسال در هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور) 24 پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر 80 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری رسید.
24 پروژه عمرانی در شهرستان خنج به بهره برداری رسید
به گزارش حافظ نیوز، مختار عباسی، دوشنبه درگفت وگو با ایرنا اظهار داشت:افتتاح استخر سر پوشیده خنج در مجتمع ورزشی خاتم الانبیا این شهرستان در فضایی به وسعت دو هزار مترمربع و با صرف بیش از 10 میلیارد ریال، بهره برداری از خوابگاه ورزشکاران خنج و چمن ورزشگاه این شهر با هزینه 20 میلیارد ریال از جمله این پروژه هاست.
فرماندار شهرستان خنج افزود:راه اندازی ایستگاه سینوپتیک و ساختمان اداره هواشناسی شهرستان خنج در زمینی به مساحت یک هکتار با 160 متر مربع زیربنا و صرف هزینه 5 . 7 میلیارد ریال از دیگر پروژه هایی است که در هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری رسید.

عباسی گفت: ایستگاه یاد شده که بیست و پنجمین ایستگاه در استان فارس است، مجهز به همه تجهیزات مدرن جهانی است و به صورت کاملا خودکار دمای هوا، میزان بارندگی، رطوبت و سایر اطلاعات حوزه هواشناسی را به شیراز و تهران ارسال می کند.

فرماندار شهرستان خنج ادامه داد: افتتاح سه واحد آموزشی در مجموع با 15 کلاس درس در زمینی با زیربنای یک هزار و 433 مترمربع و اعتبار هفت میلیارد و 944 میلیون ریال در زمره پروژه های یاد شده است.

عباسی اظهار داشت:وجود منابع عظیم نفت و مجاورت شهرستان خنج با منطقه پارس جنوبی و عسلویه در استان بوشهر، موقعیت ویژه جغرافیایی و قرار گرفتن خنج در چهار مسیر اصلی شمال به جنوب استان فارس و بنادر وجزایر خلیج فارس، زمینه ساخت نیروگاه گازی یک هزار مگاواتی خنج را بیش از پیش فراهم کرده است.

وی افزود: با توجه به ویژگی های نام برده، در هفته دولت امسال کلنگ ساخت شهرک صنعتی خنج در زمینی به وسعت 94 هکتار به زمین زده شد.

عباسی ، اعتبار اولیه ساخت شهرک صنعتی خنج را 20 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:سرمایه گذاری و ایجاد صنایع مختلف در این شهرک، علاوه بر کارآفرینی و ایجاد اشتغال، می تواند وضعیت اقتصادی این شهرستان را متحول کند.

فرماندار شهرستان خنج اضافه کرد:چندین پروژه مخابراتی، گاز رسانی و بهداشتی درمانی در زمره 24 پروژه ای است که در هفته دولت امسال در این شهرستان به بهره برداری رسید.

شهرستان خنج در فاصله 265 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.
کد مطلب : ۱۰۴۸۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما