۰
plusresetminus
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی:

ائتلاف واقعی اصولگرایان باید در یک شورای بزرگ و با محوریت روحانیت باشد/ اصولگرایان مراقب باشند که گروه‌گرایی و حزب‌گرایی نکنند/ روند وحدت اصولگرایان ادامه دارد

تاریخ انتشارجمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۲
حبیبی گفت: لازم است اصولگرایان به‌معنای واقعی کلمه به‌دنبال اصولگرایی جامعی باشند که همه اصولگرایان در آن دایره جای بگیرند و محور روحانیت را هم بپذیرند. بنده امیدواری‌ام نسبت به گذشته بیشتر شده است.
دبیرکل حزب موتلفه/ وحدت اصول‌گرایی
دبیرکل حزب موتلفه/ وحدت اصول‌گرایی
به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از تسنیم، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی در جمع خبرنگاران مبنی بر اینکه چه اقداماتی پیرامون وحدت بیشتر جریان اصول‌گرایی انجام شده است، گفت: بنده معتقدم که اگر همه ما به‌دنبال تشکیل شورای هماهنگی اصول‌گرایان و با حضور همه اصول‌گرایان باشیم و اصولگرایان هم مراقب باشند که هیچ کدام سهم خاصی برای خودشان قائل نباشند و گروه‌گرایی و حزب‌گرایی نکنند، می‌توانیم به وحدت هرچه بیشتر در این جریان برسیم.
 
وی افزود: لازم است اصول‌گرایان به‌معنای واقعی کلمه به‌دنبال اصول‌گرایی جامعی باشند که همه اصول‌گرایان در آن دایره جای بگیرند و محور روحانیت را هم بپذیرند. بنده امیدواری‌ام نسبت به گذشته بیشتر شده است.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: به‌نظر بنده این روند الآن از مدتی پیش که شروع شده، به‌طرف وحدت اصول‌گرایان ادامه دارد.

حبیبی در پاسخ به این سؤال "نظر شما نسبت به اظهارات باهنر نایب‌رئیس مجلس مبنی بر پیشنهاد محوریت 10+5 برای ائتلاف اصولگرایی چیست؟" گفت: شاید وی این موضوع را به‌عنوان پیشنهاد مطرح کرده، اما اینکه چنین تصمیمی در جمع اصول‌گرایان اتخاذ شده باشد به جلسات بعدی نیاز دارد که خودش باید در مورد آن صحبت کند.

وی با بیان اینکه ائتلاف سه تشکل اصول‌گرایی به‌عنوان مرجع اصول‌گرایان تشکیل نشده است، گفت: معتقدیم بالاخره باید این ائتلاف را از یک جا شروع می‌کردیم و بعد ما سه تشکل شروع کردیم که پیش‌قدم بودیم، اما معنای آن این نیست که این سه تشکل ائتلاف ویژه‌ای برای خودشان پیش‌بینی کرده‌اند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی اضافه کرد: معتقدیم ائتلاف واقعی در صورتی است که همه اصول‌گرایان در یک شورای بزرگ اصول‌گرایی که همه حضور دارند شرکت کنند که این نیز باید با محوریت روحانیت باشد. ما راه چاره برای اصول‌گرایان را تشکیل ائتلاف اصولگرایان می‌دانیم که در آن همه جریان‌های اصول‌گرایی حضور داشته باشند، اما در مواقعی که خطر اختلاف اصول‌گرایان را تهدید می‌کند بهتر است که محوریت روحانیت هرگز از ذهن کسی خارج نشود.
کد مطلب : ۱۰۸۷۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما