۰
plusresetminus

نیکوکار خنجی 100میلیون ریال به دانش آموزان نیازمند کمک کرد

تاریخ انتشارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۳
مدیر کمیته امداد خنج از کمک 100 میلیون ریالی یکی از خیران خنجی به دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان در قالب جشن عاطفه‌ها خبر داد.
نیکوکار خنجی 100میلیون ریال به دانش آموزان نیازمند کمک کرد
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از لارستان، علی شهابی عصر امروز در نشست خبری با قدردانی از مردم خیر و نیکوکار شهرستان خنج برای شرکت در جشن عاطفه‌ها، اظهار داشت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته مردم این شهرستان به وظیفه اسلامی انسانی خود با شایستگی تمام عمل کردند که دراین‌بین شاهد کمک 100 میلیون ریالی یکی از خیران نیکوکار به جشن عاطفه‌ها بودیم.

وی ادامه داد: جشن عاطفه‌های امسال همزمان با سراسر کشور و با شعار «مهر در انتظار همدلی» برگرفته از پیام نوروزی مقام معظم رهبری، آغاز شد که در مرحله نخست که در روزهای 26 و 27 شهریورماه گذشته در سطح شهر، پایگاه‌های بسیج، مساجد این شهرستان و میعادگاه نماز جمعه برگزار شد و مرحله دوم آن نیز هشتم مهرماه جاری در سطح مدارس و با حضور دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان خنج تصریح کرد: در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها از پایگاه ثابت شهری و پایگاه‌های سیار و مساجد و محل نماز جمعه 192 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی به جشن عاطفه‌ها شده است.

شهابی به توزیع 6 هزار و 500 پاکت بین دانش‌آموزان همزمان با هشتم مهرماه و نواختن زنگ عاطفه‌ها اشاره کرد و افزود: در جشن عاطفه‌های سال گذشته 204 میلیون ریال کمک شد که با توجه به هدف‌گذاری در سال 94 پیش‌بینی می‌شود امسال کمک‌های مردم نیک‌اندیش این شهرستان افزایش داشته باشد.
کد مطلب : ۱۰۹۸۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما