۰
plusresetminus

بیش از 150 ویژه‌برنامه در داراب به مناسبت هفته بسیج اجرا می گردد

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۱
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج داراب گفت: به‌مناسبت هفته بسیج، پایگاه‌های مقاومت در اداره‌ها، سازمان‌ها، پایگاه‌های مقاومت و مدارس بیش از 150 ویژه‌برنامه فرهنگی، هنری، مذهبی و یادواره شهدا را در این شهرستان برگزار می‌کنند.
به گزارش حافظ نیوز، سرهنگ غلامرضا صادق‌زاده شامگاه دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج که در فرمانداری داراب برگزار شد اظهار داشت: برنامه‌های هفته بسیج امسال از روز جمعه 29 آبان‌ماه جاری به‌نام «بسیج، ولایت و انتظار» با برپایی همایش پیاده‌روی عمومی آغاز و با برگزاری برنامه‌هایی مانند گردهمایی میقات صالحین، برپایی ایستگاه‌های سلامت و برپایی پایگاه‌های مشاوره دینی ادامه پیدا می‌کند.

وی برگزاری نشست فرهنگی بصیرتی با حضور اساتید و سخنوران شبکه روشنگران فرهنگی بسیجی را از مهم‌ترین برنامه‌های روز دوم هفته بسیج ذکر کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج داراب همچنین به حمایت‌های مادی و معنوی جوانان و اشتغال‌زایی در سطح این شهرستان توسط سپاه اشاره‌ کرد و افزود: افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است و روز سوم که به‌نام «بسیج، خودکفایی و اقتصاد مقاومتی» نام‌گذاری شده است این پروژه‌ها در این شهرستان افتتاح می‌شود.

صادق‌زاده همچنین به افتتاح سالن‌های فرهنگی ورزشی اشاره کرد و گفت: دوشنبه دوم آذرماه نیز دو سالن ورزشی با نام‌های صالحین و 9 دی افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: برگزاری خطبه‌خوانی حضرت زینب، دیدار با ائمه جمعه، گل‌باران قبور مطهر شهدا و اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان داراب به‌نام «شکوه ایستادگی» از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان داراب خواهد بود.
کد مطلب : ۱۱۹۷۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما