۰
plusresetminus
مسئول بسیج سازندگی استان فارس:

بسیج یکی از مهمترین فرمول های حل مسائل انقلاب و نظام

تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۶
تشکیل بسیج، معجزه ذهنی امام خمینی (ره) است و پسا از ایشان، بسیج به همت مقام معظم رهبری به بلوغ و کفایت رسید و امروز فرمول حل تمامی مسائل انقلاب و نظام، بسیج است.
بسیج یکی از مهمترین فرمول های حل مسائل انقلاب و نظام
به گزارش حافظ خبر، اسماعیل قزل سفلی در آغاز رزمایش 12 هزار نفری جهادگران استان فارس گفت: این رزمایش از امروز در جهرم آغاز شده و تا 10 آذر ادامه خواهد یافت.
 
مسئول بسیج سازندگی استان فارس افزود: شهرستان جهرم به عنوان نقطه شروع رزمایش 12 هزار نفری جهادگران استان فارس انتخاب شده و گروه‌ های جهادی به صورت نمادین برای اجرای بخش‌های مختلف این رزمایش بزرگ اعزام شده اند.
 
وی اضافه کرد: وارد میدان شدن و در صحنه ماندن، مبارزه با فقر و محرومیت و خدمت به ولی نعمتان انقلاب یعنی مردم، تنگه اُحُد جهادگران محسوب می شود.
 
قزل سفلی با اشاره به ایجاد بسیج در 5 آذر به فرمان امام راحل بیان کرد: تشکیل بسیج، معجزه ذهنی امام خمینی (ره) است که بسیج را بر روی زمین به یک حقیقت متعالی تبدیل کرد و بسیج به همت مقام معظم رهبری به بلوغ و کفایت رسید و امروز فرمول حل تمامی مسائل انقلاب و نظام، بسیج است.
 
مسئول بسیج سازندگی استان فارس ادامه داد: بسیج تفکری است که بن‌ بست‌ ها را می ‌شکند و برای جهاد در راه خدا راه را می‌ گشاید، بر غیرممکن ‌ها غلبه می ‌کند و دارای اندیشه جاری، سیار و پیشرونده است که محدود به جغرافیای خاصی نیست.
 
قزل‌ سفلی با اشاره به آرمان‌ های بسیجیان گفت: آرمان جهادی‌ ها، عبور از اراده دشمن و غلبه بر فقر و محرومیت است و امروز پایگاه بسیج صرفا محل تجمع بسیجیان نیست بلکه نقطه آغاز نبرد ما بر سر حل مسائل مردم است و پایگاه بسیج باید یک نظام در جغرافیای یک محله باشد.
 
وی تصریح کرد: جهادگران باید مسائل مردم را خوب بفهمند و پیگیری کنند و مطالبه گر و رزمایش مقتدرانه ۱۲ هزار نفری جهادگران فرصتی برای اعلام در میدان بودن و مبارزه کردن جهادگران برای مبارزه با محرومیت است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۲۲۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما