۰
plusresetminus

اجرای 480 ویژه برنامه هفته بسیج در شهرستان کازرون

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۴
سرهنگ غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان کازرون از اجرای 480 برنامه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
غلامرضا توکل
غلامرضا توکل
به گزارش حافظ خبر؛ سرهنگ غلامرضا توکل طی نشست خبری در تشریح برنامه های هفته بسیج امسال اظهار داشت: هرجا تفکر بسیجی باشد، چشم طمع جهانخواران از آن دور خواهد شد و نباید از روحیه بسیجی غافل شویم. بزرگترین تشکیلات مردمی، بسیج است و امید آفرینی برای مردم وظیفه ماست.
وی افزود: هفته بسیج از ۳۰ آبان‌ تا ۶ آذرماه با شعار "بسیج، پیشرو خدمت و امیدآفرین" آغاز می‌شود و برنامه‌های گوناگونی شامل بیش از 480 ویژه برنامه در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.
توکل ضمن اشاره به خدمت رسانی بی منت بسیجیان گفت: شجره طیبه بسیج یادگار امام خمینی (ره) برای حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ایجاد روحیه جهاد در بین مردم ایجاد شده است.
توکل از برگزاری مجازی و غیر حضوری مراسم هفته بسیج امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا خبر داد و اظهار داشت: اعزام اکیپ‌های ویزیت رایگان به مناطق نیازمند و توزیع اقلام بهداشتی برای پیشگیری از کرونا از برنامه‌های این هفته خواهد بود.
فرمانده سپاه ناحیه کازرون با اشاره به شرایط سخت اقتصادی در اثر تحریم های ظالمانه دشمن گفت: در شرایط سخت اقتصادی و نیز تحریم‌های ظالمانه دشمنان مردم نیازمند به حمایت تمام دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حمایتی هستند که بسیج نیز همراه با دیگر نهادها در خط مقدم یاری رساندن به مردم قرار دارد.
سرهنگ توکل، توزیع بسته‌های معیشتی در بین خانواده های کم برخوردار، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی بامحوریت تبیین گام دوم انقلاب، طرح آبروی محله و افتخار کوچه‌ها به صورت آنلاین و تجلیل از مدافعان سلامت شهرستان را از جمله برنامه‌های هفته بسیج شهرستان کازرون برشمرد.
در ابتدای این نشست خبری، حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون، ضمن تأکید بر جایگاه مهم بسیج و سپاه در مرتفع نمودن مشکلات مردم گفت: بسیج و سپاه در چشم مردم ما عزیز و محترم هستند و این مهم به دلیل همر اه بودن بسیج و سپاه با مردم است که به گفته مقام معظم رهبری گره های کور را توسط این دو نهاد می توان باز کرد.
وی افزود: رسانه ها نقش مهم و تأثیرگذاری در ایجاد ارتباط میان مردم و بسیج دارند.
کد مطلب : ۲۴۲۰۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما