۰
plusresetminus
نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری :

دفتر اتحادیه اروپا لانه ی جاسوسی دیگر است / به لبخند دشمن توجه نداشته باشیم/ فقه رسانه ای باید مورد توجه قرار گیرد

تاریخ انتشارجمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۱
نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس با اشاره به افتتاح دفتر اتحادیه اروپا در ایران گفت : لانه جاسوسی امریکا را توسط دانشجویان که فتح نمودند معلوم شد آنجا مرکز دیپلماسی و معادلات سیاسی نبوده مرکز جاسوسی بود . باز هم می خواهند یک مرکز لانه جاسوسی دیگری به نام دفتر اتحادیه اروپا در داخل کشور افتتاح کنند.
آیت الله ایمانی خطبه نماز جمعه
آیت الله ایمانی خطبه نماز جمعه
به گزارش "حافظ نیوز" آیت الله ایمانی در خطبه های نمازجمعه امروز شیراز گفت: مسئله رسانه ها تأثیر عظیمی در حرکت دادن جامعه به سمت خوبی یا به سمت بدی وجود دارد . امروز نظام استکباری جهان بر مرکب رسانه سوار است و از ابزار رسانه برای پیاده کردن اهداف شیطانیش استفاده می کند ، با ابزار رسانه خوب را بد معرفی می کند و بد را خوب نشان می دهد .

وی در ادامه تصریح کرد : در  رسانه های انقلابی باید فقه رسانه ای مطرح باشد ؛ ما در فقهمان بخشی به عنوان فقه رسانه داریم رعایت نکاتی که باید در رسانه ها رعایت شود ، اخلاق رسانه ای را باید رعایت کرد ، این چنین نیست که افراد آزاد باشند مطالب بی اساس و دروغ را به نام رسانه پخش کنند ، به شایعات دامن بزنند ، با دروغ و خلاف مردم را سرگرم کنند ، به زندگی خصوصی مردم سرک بکشند ، آبروی افراد را در معرض خطر قرار بدهند ، این ها گناهانی
باز هم می خواهند یک مرکز لانه جاسوسی دیگری به نام دفتر اتحادیه اروپا در داخل کشور افتتاح کنند ؛ همه کشورهای اروپایی داخل مملکت ما سفارتخانه دارند ، اتحادیه اروپا چه صیغه ایست
است که در رسانه مطرح است و متأسفانه امروز در رسانه های مجازی هیچ کدام از این ها مورد توجه قرار نمی گیرد ، نه اخلاق رسانه ، نه فقه رسانه و نه رسالتی که رسانه امروز در جامعه عهده دار آن می باشد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس با اشاره به افتتاح دفتر اتحادیه اروپا در ایران گفت :  لانه جاسوسی امریکا را توسط دانشجویان که فتح نمودند معلوم شد آنجا مرکز دیپلماسی و معادلات سیاسی نبوده مرکز جاسوسی بود . باز هم می خواهند یک مرکز لانه جاسوسی دیگری به نام دفتر اتحادیه اروپا در داخل کشور افتتاح کنند ؛ همه کشورهای اروپایی داخل مملکت ما سفارتخانه دارند ، اتحادیه اروپا چه صیغه ایست که باید دفتری داشته باشد ، این اتحادیه ، اتحادیه نیست ، عمده کشورهای اروپایی در این اتحادیه نیستند و تازه باشند سفارت خانه ها دارند منافع و کار آن ها را تأمین می کنند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری همچنین گفت: یکی از سیاست مردان بزرگ اروپایی که خودش برنامه راهبردی افتتاحیه این دفتر را نوشته او چنین می گوید ، ببینید آیا با مطلبی که او می گوید مصلحت ما در این است که این دفتر در اینجا افتتاح شود ؟ او می گوید توافق هسته ای یک نقطه عطف بود ، هر چند که همه مشکلات ما با ایران حل نشده است ما باید دفتر را افتتاح کنیم و مسئله
امریکا با انقلاب اسلامی مخالفت است رئیس جمهور دموکرات باشد یا جمهوری خواه باشد آن ها نمی توانند انقلاب اسلامی را ببینند و درک کنند
حقوق بشر را به کمک دوستانی که در داخل ایران داریم دنبال کنیم ، اکنون اروپا در ایران نفوذ دارد ولی امریکا ندارد ، ما می خواهیم از این اهرم استفاده کنیم و در جنگ سوریه و یمن ورود پیدا کنیم و ساختار جدید امنیتی در خاورمیانه دنبال نمائیم .

وی در پایان گفت :  حالا رئیس جمهوری برای آمریکا انتخاب شده بعضی وقت ها سئوال می کنند به درد ما می خورد یا نمی خورد ؟ ما بارها 37 سال آزموده ایم این چه سئوالیست ؟ چه جمهوری خواه ، چه دموکرات هیچ نفعی نه برای ما و نه برای هیچ کدام از کشورهای دنیا ندارد ، امریکا منافع خودش را در غارت گری و جنگ در بیرون مرزها دنبال می کند چه جمهوری خواه ، چه دموکرات ، امریکا متعهد امنیت اسرائیل است جمهوری خواه همین است دموکرات هم همین می باشد ، امریکا با انقلاب اسلامی مخالفت است رئیس جمهور دموکرات باشد یا جمهوری خواه باشد آن ها نمی توانند انقلاب اسلامی را ببینند و درک کنند ، بوش جنگید کارتر هم جنگید تفاوتی نمی کند ، ریگان جنگید اوباما هم جنگید ، راه این ها یکی است و نتیجه کارشان یکسان است . ما وحدت کلمه خود را حفظ کنیم ، دشمن را خوب بشناسیم ، به لبخندهای دشمن توجه نداشته باشیم.

انتهای خبر/
کد مطلب : ۱۵۶۳۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
feedback
Iran, Islamic Republic of
دیگه حنای رواحانیت معزز رنگ ندارد پسر