۰
plusresetminus
آیت الله ایمانی امام جمعه شیراز:

اگر امام خمینی در برابر تهدید آمریکا عقب می‌نشست ملت ایران رشد نمی‌کرد و بسیاری از دستاوردهای انقلاب اسلامی حاصل نمی‌شد

تاریخ انتشارجمعه ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸
آیت الله ایمانی گفت: امام خودش را نباخت و امریکا را تحقیر کرد ، ملت ایران را رشد داد و بالا آورد و بعد همین باعث شد که ما در دوران تحریم فناوری هسته ای داشته باشیم
اگر امام خمینی در برابر تهدید آمریکا عقب می‌نشست ملت ایران رشد نمی‌کرد و بسیاری از دستاوردهای انقلاب اسلامی حاصل نمی‌شد
به گزارش "حافظ نیوز"،آیت الله اسد الله ایمانی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز تاکید کرد: اگر بخواهیم ولایت به معنی واقعی را داشته باشیم باید راه امام علی(ع) را دنبال کنیم.
وی ادامه داد: مدیریت اسلامی کارش رسیدگی به امور و مشکلات محرومین و مستضعفین است که این مهم اولویت اول امام (ره) بوده و امروز نیز تاکید رهبری است.
امام جمعه شیراز افزود: دغدغه و تاکید مقام معظم رهبری رسیدگی به مشکلات جامعه و رفع نیازهای محرومین و مستضعفین است بنابر این مدیران جامعه اسلامی باید این مهم را در اولویت قرار دهند
امام جمعه شیراز تاکید کرد: آنقدر که به محتوای جیبمان اعتماد داریم اگر به قدرت پروردگار اعتماد داشتیم بسیاری از مشکلات برطرف می شد.
آیت الله ایمانی تصریح کرد: ماه رجب زمان آماده شدن برای نشستن کنار سفره بزرگ خداوند در ماه رمضان است.
 آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نمازجمعه این  هفته شیراز ادامه داد:نتیجه این قطع ارتباط و همچنین تصمیم گیری و بهره برداری های درست ملت ایران، تحقیر آمریکا و رشد ملت ایران بود و باعث شد ما در دوران تحریم به فناوری هسته ای دست پیدا کنیم.
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: در زمان امام خمینی(ره) برخی از مسئولان در مقابله با آمریکا ناتوان بودند و فکر می کردند کشور ما بدون آمریکا رو به نابودی خواهد بود اما این طور نشد بلکه رابطه ایران و آمریکا رابطه میش و گرگ و مظلوم با ظالم بود بود که امام راحل از این فرصت استفاده کردند و آمریکا را در هم شکستند.
آیت الله ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود اشاره به 21 فروردین روز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در کشور اظهارداشت: تاسیس کمیته امداد به عنوان نخستین نهاد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام راحل، نشان از دیدگاه بلند امام خمینی(ره) برای تشکیل حکومت اسلامی بود.
امام جمعه شیراز اضافه کرد: رسالت اصلی حکومت اسلامی رسیدگی به مسئولان و مستضعفان است که این مهم در اصول بنیادین انقلاب اسلامی به خوبی مورد توجه قرار گرفته و دغدغه های امروز مقام معظم رهبری درباره معیشت مردم و تذکر به مسئولان در این زمینه ادامه راه امام راحل است.
او ادامه داد: در حکومت اسلامی حکومت باید در خدمت محرومان و مستضعفان و نه ثروتمندان باشد و این مهم همواره جزو سیاست ها و اندیشه های امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است.
 وی ادامه با اشاره به فرارسیدن ماه رجب نیز گفت: اصلاح اعتقادات در ماه رجب بسیار مهم است زیرا مشکل امروز ما این است که بنده ادعا هستیم تا بنده واقعی.
کد مطلب : ۱۶۶۶۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
امیرحسین
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام
وقت بخیر
می خواستم بدونم شما ریپورتاژ آگهی(بر اساس محتوای سایت شما) هم در وب سایتتون کار می کنید؟ اگر لطف کنید تعرفه هاش رو اعلام کنید ممنون میشم.
آی دی تلگرام: telegram.me/avijeh_reportage
ایمیل: avijeh.reportage@gmail.com
تلفن: 33779382-021