۰
plusresetminus

عارف: اصولگرایان بخواهند تجربیاتمان را در اختیار آنها میگذاریم

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۷
رئیس فراکسیون امید گفت: در شرح وظایف شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان و همچنین نوع رابطه با شورای استان ها اصلاحاتی انجام دادیم تا کارها روان تر و با اتکا به حوزه ها پیش رود.
عارف: اصولگرایان بخواهند تجربیاتمان را در اختیار آنها میگذاریم
به گزارش "حافظ نیوز"،محمدرضا عارف درباره برخی انتقادات به نحوه عملکرد شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: انتقاداتی که به شورا می شد تا حدودی درست بود چرا که ما به دلیل ائتلافی که کردیم از کاندیداهای احزاب عبور کردیم و از این نظر بخشی از انتقادات جای بحث داشت.
عارف اضافه کرد: برخی احزاب عنوان می کردند شورا موجب تضعیف احزاب شده است که ما این را قبول نداریم و فکر می کنیم شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان موجب تقویت و انسجام خواهد شد.
وی افزود: ما تلاش کردیم با نظرسنجی که از احزاب انجام دادیم تا حد امکان در ساختار شورا تجدیدنظر کنیم. در راستای این تجدیدنظر تصمیم گرفتیم تعداد اعضای حقیقی نباید بیش از اعضای حقوقی باشد که این ضابطه در حال پیگیری است که هم در شورای عالی و هم شورای استانی تعداد اعضای حقیقی نصف اعضای حقوقی است. در شورای عالی 28 عضو حقوقی و 14 عضو حقیقی داریم.
رییس فراکسیون امید افزود: در شرح وظایف شورا و همچنین نوع رابطه شورای عالی با شورای استان ها اصلاحاتی انجام دادیم تا کارها روان تر و با اتکا به حوزه ها پیش برود.
رییس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان درباره وحدت اصولگرایان گفت: ما آرزویمان این است که اصولگرایان به وحدت برسند و اگر بخواهند می توانیم تجربیات خودمان را در اختیار آنها قرار دهیم و اگر کمکی بخواهند دریغ نخواهیم کرد.
وی گفت: این اقدام را یک راهبرد ملی می دانیم که براساس آن دو جریان اصلی در کشور به اجماع برسند و فعالیت هایشان را با وحدت به پیش ببرند. درباره به نتیجه رسیدن وحدت اصولگرایان باید دو هفته ای صبر کرد
کد مطلب : ۱۶۵۴۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
feedback
Iran, Islamic Republic of
ممنون آقای عارف تجربیات شما بدرد دوستان اصلاح طلب و اعتدالی خودتان می خورد مردم گول این ژست های من آنم که رستم بود پهلوان را نمی خورند