۰
plusresetminus
آیت الله کلانتری نماینده مجلس خبرگان در نامه ای به فرماندار شیراز:

چطور می‌توان سرنوشت شیراز را در اختیار کسانی قرار داد که فاقد صلاحیت بوده و از حداقل شرایط برخوردار نیستند؟

تاریخ انتشاريکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۹
وظیفه خود دیدم از جنابعالی بخواهم در مورد انتخابات شورای اسلامی شیراز دقت و اهتمام بیشتری فرمائید تا مبادا افرادی به این جایگاه مهم و اثرگذار راه یابند که از حداقل شرایط برخوردار نباشند.
آیت الله کلانتری
آیت الله کلانتری
به گزارش "حافظ نیوز" آیت‌الله علی‌اکبر کلانتری، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در واکنش به تأیید صلاحیت برخی از کاندیداهای شورای شهر که از سوی دستگاه‌های چهارگانه رد صلاحیت شده‌اند، در نامه‌ای خطاب به فرماندار شیراز نوشت: گزارش های متعدد به اینجانب حاکی است برای این منظور افرادی تایید صلاحیت شده‌اند که دستگاه های چهارگانه آن ها را واجد صلاحیت ندانسته اند یا دارای پرونده قضایی بوده اندکه نیاز به بررسی بیشتری دارد.

بر اساس این گزارش، متن نامه بدین شرح است:

فرماندار محترم شیراز
جناب آقای عالیشوندی
سلام علیکم
ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تقدیر و تشکر از جنابعالی و همه دست اندرکاران انتخابات بزرگ 29 اردیبهشت وظیفه خود دیدم از جنابعالی بخواهم در مورد انتخابات شورای اسلامی شیراز دقت و اهتمام بیشتری فرمائید تا مبادا افرادی به این جایگاه مهم و اثرگذار راه یابند که از حداقل شرایط برخوردار نباشند. گزارش های متعدد به اینجانب حاکی است برای این منظور افرادی تایید صلاحیت شده اند که دستگاه های چهارگانه آن ها را واجد صلاحیت ندانسته اند یا دارای پرونده قضایی بوده اند.ازجنابعالی ودیگر مسئولان محترم ذی ربط انتظار می رود همه این گزارش ها ونیز شکایت های نامزدهای محترم رابادقت واحتیاط هرچه بیشتر بررسی فرماییدتاخدای ناکرده حق کسی پایمال نشود واعتمادمردم شریف به دستگاه های مربوطه آسیب نبیند.
والسلام.
علی اکبر کلانتری نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری

گفتنی است طی چند روز گذشته اسنادی در شبکه های اجتماعی منتشر شده، که حاکی از محکومیت قضایی برخی از افراد تایید صلاحیت شده در انتخابات شورای شهر شیراز است.
کد مطلب : ۱۶۹۰۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما