۰
plusresetminus

مرحله نهایی جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی آغاز می‌شود

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۶
مرحله نهایی بیست‌ودومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی از امشب به میزبانی شیراز آغاز می‌شود.
مرحله نهایی جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی آغاز می‌شود
به گزارش "حافظ نیوز"،مرحله نهایی بیست‌ودومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت از امشب و با حضور ۶۰۰ شرکت‌کننده در بخش آوایی به میزبانی شهر شیراز برگزار و تا ۲۸ تیر‌ماه ادامه دارد.
نام‌نویسی برای شرکت در جشنواره آبان‌ماه ۱۳۹۵ آغاز شد و طی آن ۵۰ هزار نفر از استادان، کارمندان و دانشجویان وزارت بهداشت نام‌نویسی کردند که این آمار نسبت به سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی داشت.
این دوره از جشنواره در ۳۸ رشته و ۸ بخش شامل بخش‌های هنری، ادبی، کتاب، پژوهش، آوایی، نشریات، فن‌آوری، معارف قرآن و سیره معصومین(ع) در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار شد.
بخش‌های مختلف پژوهشی و کتبی جشنواره به پایان رسیده و مرحله کشوری بخش آوایی هم طی روزهای از امشب در شیراز برگزار می‌شود. همچنین ۲۲۴ نفر از برگزیدگان دیگر بخش‌های جشنواره با حضور در شیراز معرفی و تجلیل خواهند شد.
در این دوره از رقابت‌ها ۲۹ نفر از برترین اساتید قرآن کشور در دو بخش خانم‌ها و آقایان قضاوت می‌کنند. آیین افتتاحیه رقابت‌ها از ساعت ۱۸ برگزار و مسابقات پس از افتتاحیه آغاز خواهد شد. همچنین این رقابت‌ها همزمان در پنج سالن برگزار و نهایتاً سه آیین اختتامیه خواهد داشت.
کد مطلب : ۱۷۲۸۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما