۰
plusresetminus

مردم مقصرند!

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۵
مردم مقصراند که به دولت اعتماد کردند و امید بستند.
مردم مقصرند!
یادداشت // میلاد امیرنژاد // حافظ خبر


جناب آقای مهندس رحیمی، در جلسه کمیسیون کشاورزی فارس مطلبی نقل فرمودید که جای تامل است:«مقصر جلوه دادن دولت اقدامی دور از انصاف است»

 اگر دولت و دولت مردها در نظام اسلامی مقصر نیستند پس ما مردم مقصریم؟مگر نه این که رئیس و وزرای دولت در همه سطوح عامل همه بدبختیهای مردم رو دولت های قبل میدانستند ؟آیا دولت با این همه فرصت های بی شمار  و ساختارهای در اختیار  مقصر نیست ؟به نظر می رسد دولت در حال تلاش است به جای پاسخ مناسب از این وضع اسف بار و عذر خواهی از مردم بزرگ ایران  به خاطر تحمل این مشکلات  بلافاصله سیاست های خصمانه دشمن را طرح و پایداری مردم را هدف گرفتند که این دور از انصاف است و ناجوانمردانه است.

 برادر بزرگوار اینکه درک شرایط بد اقتصادی حاصل شده در کشور را سخت و دور از فهم ،و منوط به علم وافر و تخصص عالی در حوزه اقتصاد بدانید دور از شان مردم است.

 استاندارمحترم، با جسارت وصداقت و شجاعت باید پذیرفت در برخی حوزه های مهم تصمیم سازی کشور تصمیم نادرست اتخاذ گردیده و بخش عمده ای از این معضلات ماحصل آن تصمیمات است و امروز بدون حب و بغض باید اعتراف کرد و مردم این را میدانند.

 جناب آقای رحیمی هرچند که در پاسخ به مطلب جناب تان بایستی حرف ها زد و مطلب ها نوشت اما دراین شرایط جای پرداخت به آن نیست اما!

 امروز بایستی با کمک بیش از پیش به این مردم که حقا و انصافا همیشه پیش تر از مسئولین در حوزه حفظ دستاوردهای ایران اسلامی تلاش کردند و اعتماد واقعی به جوانان متعهد و متخصص این کشور و استان ،می توان از این معضلات ناشی از تصمیم های نادرست خلاص شد.
دولت مقصر نیست !
 مردم مقصراند که به دولت اعتماد کردند و امید بستند.
کد مطلب : ۱۹۷۲۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما