۰
plusresetminus
شهردار شیراز؛

اعتبار پروژه تقاطع مدافعان سلامت ۲۰۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است

تاریخ انتشارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۰
شهردار شیراز گفت: این تقاطع از چهار پروژه تشکیل شده یعنی از چهار زیر پروژه که عیارتن از، یک زیرگذر، یک چپ گرد، یک یوترن و مجموعه پروژه راهسازی که بیش از ۴ کیلومتر است.
حیدر اسکندرپور شهردار شیراز
حیدر اسکندرپور شهردار شیراز
به گزارش حافظ خبر؛ شهردار شیراز امروز در بازدید از تقاطع شهدای مدافع سلامت گفت: این پروژه پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی داشته وما با تمام توان در حال کار هستیم، ظرف چند ماه اخیر پیشرفت فیزیکی پروژه ۳۰ درصد بوده است و تا اینجا یک رکورد است.

حیدر اسکندرپور افزود: با برنامه‌ریزی همکاران ظرف مدت کوتاهی این پروژه عظیم را به سرانجام خواهد رساند، نمی خواهم انتظاری را ایجاد کنم و زمان بهره‌برداری را اعلام نمی‌کنم اما با برنامه ریزی فیزیکی و برنامه ریزی مالی که اعتبار این پروژه ۲۰۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است، انشالله در زمان مشخصی به انجام خواهد رسید و بهره برداری خواهد شد.

وی ادامه داد: همکاران ما نگاه ویژه‌ای به این پروژه دارند، یکی از دلایل آن است که این پروژه به نام شهدای مدافع سلامت نامگذاری شده است و به پزشکان پرستاران و کادر درمانی که در مبارزه با کرونا از جان گذشتگی و ایثار کردند تقدیم خواهد شد، به همین دلیل برای ما مهم است که در زمان کوتاهی به نتیجه برسد و به همه این عزیزان تلاشگر تقدیم شود.

حیدر اسکندرپور تصریح کرد: در پروژه شهدای کشن همکاران ما در سازمان عمران رکورد زدند و ما می‌خواهیم این رکورد را بهبود ببخشیم.

وی در خصوص پروژه توضیح داد: این تقاطع از چهار پروژه تشکیل شده یعنی از چهار زیر پروژه که عیارتن از، یک زیرگذر، یک چپ گرد، یک یوترن و مجموعه پروژه راهسازی که بیش از ۴ کیلومتر است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز نیز در بازدید از پروژه تقاطع شهدای مدافع سلامت گفت: این پروژه با هدف تسهیل بهبود عبور و مرور و انتقال بار ترافیکی از سمت دروازه قرآن به سمت کمربندی جنوب کلید خورده است.

اسماعیل صالحی در خصوص مختصات این پروژه عنوان کرد: این پروژه از ۴ زیر پروژه تشکیل شده که عبارتند از، یوترنی که مسیر احمد بن موسی را به کوزه گری متصل می کند، دیگر آنکه یوترنی در جهت کمک به پل و تقاطع غدیر و انتقال بار ترافیکی از بلوار سرداران به بلوار مدرس، سوم زیرگذری که انتقال بار ترافیکی از مسیر بلوار رحمت به بلوار مدرس را انجام می دهد و ۴ کیلومتر راهسازی که در چهار جهت پروژه به صورت چپگرد و راستگرد اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی که همکاران ما در سازمان و حوزه معاونت فنی و امور عمرانی انجام دادند امیدواریم بتوانیم یک رکورد زنی داشته باشیم و این پروژه در کوتاهترین زمان انجام شود و شهرداری شیراز این پروژه را به شهروندان تقدیم کند.

همچنین امروز شهردار شیراز در بازدید از پروژه پردیس سینمای جوان در کوزه گری گفت: خوشبختانه عملیات اجرایی با سرعت قابل قبولی در حال انجام است و امروز پروژه بتن ریزی سقف را خواهیم داشت، من به صورت مداوم از پروژه ها بازدید می کنم در بازدید قبلی تشخیص این بود که پروژه باید با سرعت بیشتری اجرا شود تا سریعتر به بهره‌برداری برسد.

حیدر اسکندرپور اضافه کرد: بر روی سقف این پردیس سینمایی، آمفی تئاتر روبازی را در نظر گرفته‌ایم و تلاش داریم به موازات اینکه در یکی دو ماه آینده سالن های سینما تجهیز می شوند بهره برداری از این آمفی تئاتر را نیز داشته باشیم با توجه به اینکه این آمفی تئاتر بر پشت بام پردیس سینمایی جوان ساخته خواهد شد.

وی افزود: این پروژه به دلیل اینکه در جنوب شهر در کنار پارک جوان در منطقه کوزه گری واقع است برای ما اهمیت زیادی دارد که یک پردیس فرهنگی را به مردم عزیز این منطقه تقدیم کنیم.
گزارشگر :
کد مطلب : ۲۳۱۱۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما