۰
plusresetminus
آشنایی با هنرمندان فارس؛

ابوالفضل بامداد؛ دستیار کارگردان و بازیگر سریال روزهای ابدی

تاریخ انتشارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۷
وی در مستند ایران انار دارد، و تله فیلم محله لب آب، به کارگردانی سید اشرف طباطبایی که از شبکه‌های یک، مرکز فارس و شما پخش شد، نیز باز کرد و در فیلم کوتاه کدر، به کارگردانی ابوذر پاک‌نژاد در جشنواره Rising Sun ژاپن توانست در جایگاه دستیار فیلم‌بردار بدرخشد.
ابوالفضل بامداد
ابوالفضل بامداد
به گزارش حافظ خبر؛ ابوالفضل بامداد، عضو انجمن هنرهای نمایشی نی‌ریز، در مجموعه تاریخی روزهای ابدی به کارگردانی جواد شمقدری به عنوان دستیار سوم کارگردان و بازیگر حضور یافت.
سریال روزهای ابدی، تولید شبکه یک صدا و سیما، در 44 قسمت تهیه شده است.
روزهای ابدی، که از ۸ دی امسال، پخش آن هر شب در شبکه یک سیما ساعت ۲۲:۱۵ آغاز شده است، به روایت ۹ ماه از روزهای ابتدایی انقلاب، بر پایه واقعیت و مستندات تاریخی، می‌پردازد.
گفتنی است ابوالفضل بامداد، زاده 1374 در نی‌ریز و دانش‌آموخته کارشناسی برق است. وی هنر نمایش را از مدرسه آغاز و از سال 1386، با حضور در کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی انجمن هنرهای نمایشی نی‌ریز، پی گرفت. بامداد از استادانی چون سید اشرف طباطبایی، احمد سپاسدار، اردشیر مهرآبادی، علی‌اصغر دشتی، محمود پاک‌نیت، علی بازیار، سپهر شعبانی و سمیه جعفری و محمدجواد علیمردانی نیز بهره گرفته است.
بامداد در نمایش‌هایی چون ول، علیمردان خان، عشق در آفساید، ترانه‌ای برای آیدا، روزی روزگاری سگی، لولوی آوازخوان، حسن کچل، تیر و کمان  و ... به عنوان عوامل صحنه و بازیگر به روی صحنه رفت و در جشنواره‌های استانی، منطقه‌ای و کشور درخشید.
وی در مستند ایران انار دارد، و تله فیلم محله لب آب، به کارگردانی سید اشرف طباطبایی که از شبکه‌های یک، مرکز فارس و شما پخش شد، نیز باز کرد و در فیلم کوتاه کدر، به کارگردانی ابوذر پاک‌نژاد در جشنواره Rising Sun ژاپن توانست در جایگاه دستیار فیلم‌بردار بدرخشید.
 
کد مطلب : ۲۳۱۵۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما