۰
plusresetminus
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

پنج استان فارسی در راه هفتمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی

تاریخ انتشارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۲
در بین 74 نامزد راه یافته به مرحله نهایی، پنج نفر از استان فارس انتخاب و در بخش گروه‌ها و نهادهای غیردولتی، محمدرضا نیازمند و در بخش افراد، افسانه مظفری، زهرا شاه‌نظرنژادخالصی، دکتر محمدحسین امانت و میثم جوان‌بخت، شناخته شدند.
صابر سهرابی
صابر سهرابی
به گزارش حافظ خبر؛ صابر سهرابی با اشاره به اینکه هیئت داوران مرحله نیمه نهایی هفتمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی کشور متشکل از محسن حاجی‌زین‌العابدینی (دبیر جشنواره)، فرمهر منجزی، فرح حق‌نژاد، فریبا اقدامی، کیمیا امینی، اسماعیل یزدان‌پور و مریم انصاری نامزدهای راه‌یافته به مرحله نهایی این جشنواره را شناساندند، گفت: در بین 74 نامزد راه یافته به مرحله نهایی، پنج نفر از استان فارس انتخاب و در بخش گروه‌ها و نهادهای غیردولتی، محمدرضا نیازمند و در بخش افراد، افسانه مظفری، زهرا شاه‌نظرنژادخالصی، دکتر محمدحسین امانت و میثم جوان‌بخت، شناخته شدند.
سهرابی افزود: جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی هر ساله با همکاری و همراهی گروه‌ها، نهادها و تشکل‌های غیردولتی با عنوان شبکه مروجان کتابخوانی کشور و با محوریت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود. در برگزاری این جشنواره سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی گوناگونی این شبکه را یاری و همراهی می‌کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ادامه داد: هفتمین دوره این جشنواره با اعلام فراخوان آن در شهریور ماه امسال آغاز به کار کرد که ۹۰۶  پرونده به دبیرخانه این جشنواره فرستاده شد و در دو گام داوری، ۷۴ نامزد راه‌یافته به گام پایانی، در بخش‌های گزینش شدند.
گفتنی است آیین پایانی این جشنواره در اسفندماه ۱۳۹۹ بر بستر مجازی برگزار خواهد شد.
کد مطلب : ۲۳۱۶۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما