۰
plusresetminus
نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی:

اوز، آرام اما وزین در حال پیشرفت و تعالی است

تاریخ انتشارجمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۲
مردم نیک‌اندیش و بزرگوار اوز همواره در امور آموزشی، فرهنگی و درمانی پیش‌قدم بوده‌اند و همه مسئولان باید تلاش کنند تا این شهر به عنوان یک شهر فرهنگی و با شهروندان فرهیخته به مردم ایران معرفی شود.
حسین حسین‌زاده
حسین حسین‌زاده
به گزارش حافظ خبر؛ مهندس حسین حسین‌زاده، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در نشست هیات اجرایی پایتخت کتاب که در محل دانشگاه آزاد اسلامی اوز و با حضور مسئولان آن شهرستان برگزار شد، حضور پیدا کرد.
وی در این نشست بر لزوم فراهم آوردن مقدمات برای انتخاب شهر «اوز» به عنوان پایتخت کتاب ایران تاکید کرد و گفت: مسئولان استان و شهرستان باید تمامی امکانات لازم را به وجود بیاورند و در این رابطه از تمامی ظرفیت‌ها نیز بهره ببرند تا ان‌شاالله امسال شهر اوز به عنوان هفتمین «پایتخت کتاب ایران» معرفی شود.
حسین‌زاده افزود: برای مردم منطقه و استان فارس، جای افتخار است که شهر اوز در بین شهرهای ایران یکی از نامزدهای جدی دریافت عنوان پایتختی کتاب ایران است. سال گذشته اگرچه اوز در رقابتی نزدیک با شهر شیراز موفق به دریافت این عنوان نشد، اما به عنوان اولین شهر خلاق در حوزه کتابخوانی معرفی شد.
نائب رئیس‌ مجمع نمایندگان استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان فرهنگی اوز و مروجان کتابخوانی در این شهرستان بیان داشت: مردم نیک‌اندیش و بزرگوار اوز همواره در امور آموزشی، فرهنگی و درمانی پیش‌قدم بوده‌اند و همه مسئولان باید تلاش کنند تا این شهر به عنوان یک شهر فرهنگی و با شهروندان فرهیخته به مردم ایران معرفی شود. المان‌‌ها و مبلمان شهر اوز نیز باید حول محور «نون والقلم» و میدانی که بدین نام است، طراحی و ایجاد شود؛ به گونه‌ای که وقتی یک مسافر وارد این شهر می‌شود، متوجه شود این شهر با دیگر شهرها تفاوت دارد.
وی با تشکر ویژه از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز و مسئولان و کتابداران کتابخانه‌های این شهرستان ادامه داد: اقدامات و تلاش‌هایی که شما انجام می‌دهید، هرچند ثمره زودبازدهی همچون کسب پایتختی کتاب ایران را به دنبال دارد، اما نتیجه بزرگ آن را سال‌های آینده و در تربیت نسلی فرهیخته و فرهنگی که هرکدام از آن‌ها یک استاد ارفعی خواهند بود، مشاهده خواهید کرد. مردم عزیز اوز، آرام اما وزین در حال حرکت به سوی تعالی و پیشرفت هستند و بنده به عنوان نماینده شما در مجلس، افتخار می‌کنم که خادم مردم این شهر باشم.
کد مطلب : ۲۳۶۵۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما