۰
plusresetminus
آیین تودیع و معارفه شهردار شیراز؛

خدمت به مردم وظیفه اصلی شهرداری شیراز

تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۴
رییس شورای شهر شیراز شامگاه سه شنبه ۶مهر در مراسم تودیع و معارفه شهردار شیراز گفت :احیا اعتماد عمومی ،عدالت ورزی امید به مردم کلید واژه های مهمی است که از سوی رهبر انقلاب برای تمامی افرادی که لباس خدمت بر تن کرده اند مطرح شده است.
آیین معارفه شهردار جدید شیراز
آیین معارفه شهردار جدید شیراز
به گزارش حافظ خبر، مهندس مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شعار اصلی و عمده خدمت‌گزاران جدید شیراز در شورای اسلامی شهر در راستای رسیدن کلان‌شهر به ترازی به نام سومین حرم عصمت و طهارت در ایران اسلامی است.
 طاهری افزود: اگر دست‌مایه اصلی شورای ششم و شهردار این کلیدواژه باشد، قطعا به نتیجه مورد نظر رهبری خواهیم رسید.
 سید احسان اصنافی، شهردار
مهندس مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز: شعار اصلی و عمده خدمت‌گزاران جدید شیراز در شورای اسلامی شهر در راستای رسیدن کلان‌شهر به ترازی به نام سومین حرم عصمت و طهارت در ایران اسلامی است.
جدید شیراز نیز با پاسداشت کوشش‌های اعضای ادوار شورای اسلامی این شهر و شهردارانی که مدیریت مجموعه شهرداری را بر دوش داشتند و باقی الصالحات از خود بر جای گذاشتند، گفت: رویکرد شهرداری در دوره جدید، ادامه سازندگی در شیراز با سرعت و کیفیت بهتر است. 
 وی با اشاره به شعار این دوره مدیریت شهری مبنی بر رساندن شیراز به تراز سومین حرم اهل بیت (ع)، افزود: مقام معظم رهبری ۱۳ سال پیش شیراز را سومین حرم اهل بیت(ع) خواند. این حرم محور هویت‌بخش شهر شیراز است.
 اصنافی با بیان این که عمر مدیریت‌ها کوتاه است، ادامه داد: در پایان مدیریت‌ها، تنها کارکرد است که می‌ماند.  
 وی همچنین تلاش جهادی برای رفع مهجوریت‌های پیرامون بافت‌های گرداگرد سومین حرم اهل بیت(ع)، جاری و ساری ساختن زندگی در پیرامون بافت‌های تاریخی و پیش‌بینی راه‌های
شهردار جدید شیراز: رویکرد شهرداری در دوره جدید ادامه حرکت سازندگی شیراز است
دسترسی را از رویکردهای مدیریت خود در کلان‌شهر شیراز دانست.
 شهردار شیراز یادآور شد: بازسازی، نوسازی و گسترش ناوگان حمل و نقل عمومی و ریلی، به بهره‌برداری رساندن خط ۲ مترو و تلاش برای پیشرفت خط ۳ مترو به‌عنوان ادامه‌دهنده خط یک مترو را از دیگر رویکردهای شهرداری در زمینه حمل و نقل عمومی کلان‌شهر شیراز است.
وی گفت: هوشمندسازی از اولویت‌های شورای اسلامی و شهرداری شیراز است و تسهیل ارائه خدمات به شهروندان مورد تاکید قرار دارد.
ما را در واتساپ دنبال کنید: https://chat.whatsapp.com/L8u9s2fZKaIG9Uxy02GNUo
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۳۷۰۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما