۰
plusresetminus
شهرداری شیراز

همدلی و همکاری ارتش و شهرداری شیراز برای رفع مشکلات مردم

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰
 سید احسان اصنافی شهردار شیراز با تاکید بر هم افزایی میان دستگاهی اظهار داشت: با اجماع ظرفیت ارگان های مختلف از جمله شهرداری و ارتش می توان کارهای عظیمی را صورت داد.
همدلی و همکاری ارتش و شهرداری شیراز برای رفع مشکلات مردم
 به گزارش حافظ خبر، شهردار شیراز گفت: کاری در توانمان باشد  با همراهی نیروهای مسلح از جمله ارتش برای خدمت به مردم انجام خواهیم داد.
در دیدار صمیمانه شهردار شیراز و رئیس و عضو شورای اسلامی شهر شیراز با فرمانده ارشد ارتش در استانهای فارس و کهگیلویه وبویراحمد در دفتر شهردار برگزار شد، سید احسان اصنافی شهردار شیراز با تاکید بر هم افزایی میان دستگاهی بیان کرد: با اجماع ظرفیت ارگان های مختلف از جمله شهرداری و ارتش می توان کارهای عظیمی را صورت داد.
وی تصریح کرد: هرکاری در توانمان باشد  با همراهی نیروهای مسلح از جمله ارتش برای خدمت به مردم صورت خواهیم داد و کارگروهی مشترک را با حضورکارشناسان و متخصصان شهرداری و ارتش تشکیل خواهیم داد تا موضوعات و مسائل مرتبط به این دو ارگان را بررسی و حل و فصل نمایند.
 اصنافی درخصوص ظرفیت ها و توان ارتش عنوان کرد: ارتش توان بسیار بالایی دارد که باید بتوان از آن برای رشد و پیشرفت مجموعه های مختلف بهره گرفت.
وی از پیگیری و همراهی برای حل مشکلات مسکن ارتشیان در شیراز خبر داد.
 مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این نشست نیروهای مسلح را ستون های نظام عنوان کرد و افزود: بازسازی انقلابی و بازگرداندن امید و اعتماد عمومی که جزو فرمایش های مقام معظم رهبری می باشد، زمانی شدنی است که ستون های نظام هر روز قوی تر و مستحکم تر شوند.
وی با ذکر اینکه دغدغه مشترک، طرح و عملیات مشترک را در پی خواهد داشت، عنوان کرد: با تدبیر و همکاری بسیاری از مسائل حل خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز همچنین گفت: از اقدامات ارتش قهرمان در حوادثی نظیر سیل و کرونا تقدیر و تشکر می کنیم و امیدواریم این قبیل اقدامات ادامه دار باشد.
امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد ارتش در استانهای فارس و کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه اکنون فرصت بسیار مناسبی برای خدمت است، عنوان کرد: صحبت های شهردار شیراز و رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در مراسم معارفه شهردار بر دو موضوع مهم اشرافیت بر شهر و آرامش خاطر حکایت داشت که می تواند آینده خوبی را برای شیراز رقم بزند.
وی ادامه داد: در بحث تعامل همچون همیشه آماده همکاری با شهرداری برای بهبود وضعیت مردم در حوزه های مختلف هستیم
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۳۷۵۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما