۰
plusresetminus
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

ورود صحیح تشکل های دانشجویی به عرصه فضای مجازی

مولف : محمدمهدی اسدزاده
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۵
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بر ورود جدی و صحیح تشکل‌های دانشجویی به عرصه رسانه و فضای مجازی تاکید کرد.
سعید یوسفی
سعید یوسفی
به گزارش حافظ خبر؛ سعید یوسفی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس امروز در نشست پاسداشت و شناساندن مدیر فضای مجازی و رسانه، دبیر اشراف کلی فرماندهی و مسئول ادوار ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: جایگاه فضای مجازی و دغدغه‌های حاکم بر این فضا، در سال‌های گذشته بسیار از رهبر معظم انقلاب شنیده‌ایم. معظم له غفلت از آسیب‌های این فضا را گوشزد کرده‌اند و راهبردهای خود را نیز گفته‌اند.
وی با بیان این که دشمنان از راه‌های گوناگونی به ویژه در زمینه حملات رسانه‌ای، انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار داده‌اند، افزود: تشکل‌های دانشجویی در عرصه رسانه‌ای و فضای مجازی ورود جدی و صحیح همراه با برنامه‌ریزی مناسب داشته باشند و در این راستا باید برنامه‌ریزی لازم برای افزایش سواد رسانه‌ای دانشجویان و نسل جوان صورت گیرد.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از تدوین سند چشم‌انداز فضای مجازی و رسانه در بسبج دانشجویی دانشگاه‌های این استان خبر داد و ادامه داد: فضای مجازی و مدیریت کارآی آن، از مهم‌ترین اولویت‌های تشکل‌های دانشجویی باشد.
در این نشست سپهر قاسمی، به عنوان مدیر فضای مجازی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس معرفی و تلاش‌های سید علی قریشی، مسئول پیشین این مدیریت پاس داشته شد.
در این نشست همچنین قاسم محمدی، به عنوان دبیر اشراف کلی  فرماندهی و مسئول ادوار ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس معرفی و تلاش‌های محمدجواد کهندل‌پور، دبیر سابق اشراف کلی فرماندهی این ناحیه پاس داشته شد.
ما را در واتساپ دنبال کنید: https://chat.whatsapp.com/L8u9s2fZKaIG9Uxy02GNUo
مولف : محمدمهدی اسدزاده
کد مطلب : ۲۳۷۴۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما