۰
plusresetminus
شهرداری شیراز؛

روند الحاق روستاهای اطراف شیراز با هدف بهبود کیفیت

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۲
الحاق برخی روستاهای اطراف به شهر شیراز در سال 1390، عزم جدی برای تداوم این روند برای سایر روستاها یکی از اهداف اصلی شهرداری است.
شهردار شیراز  در بازدید از روستاهای پیرامونی شیراز
شهردار شیراز در بازدید از روستاهای پیرامونی شیراز
 به گزارش حافظ خبر به نقل از شهرداری شیراز، شهردار شیراز با اشاره به الحاق برخی روستاهای اطراف به این کلانشهر در سال 1390، از عزم جدی برای تداوم این روند برای سایر روستاها خبر داد و این اقدام را گامی برای بهبود شرایط و کیفیت زندگی ساکنان کنونی روستاهای پیرامونی شیراز دانست.
 سیداحسان اصنافی در بازدید از روستاهای پیرامونی شیراز در محدوده شهرداری منطقه هفت، که با حضور استاندار و جمعی از نمایندگان مردم فارس در مجلس و اعضای شورای شیراز برگزار شد، موضوع الحاق روستاهای پیرامونی به شهر را دارای اهمیت و تاثیرگذار دانست.
 اصنافی با اشاره به بازدید از شهرک مهربان و روستاهای ترکان، شرقان و اقبال آباد، گفت: در این مناطق نیاز به انجام کار اساسی و زیرساختی است تا مشکلات از ریشه حل شود.
 شهردار شیراز خاطرنشان کرد که طی سال‌های اخیر شاهد رشد بیش از حد جمعیت در این روستاها هستیم و مشکلاتی را نیز به همراه داشته است و مشکل قانونی الحاق روستاها به محدوده شهر وجود دارد که پروسه در حال طی فرآیند خود است.
 در این بازدید موضوعاتی نظیر وضعیت بهداشتی، زیست محیطی، دفع آب‌های سطحی، آسفالت و دیگر مشکلات مورد بررسی قرار گرفت.
ما را در واتساپ دنبال کنید: https://chat.whatsapp.com/L8u9s2fZKaIG9Uxy02GNUo
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۳۷۸۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما