۰
plusresetminus
شهردار کازرون

حس پویایی و زندگی در شهر به حضور کودکان بستگی دارد

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۳
شهردار کازرون زنده تر و پویاتر شدن شهر را معلول حضور کودکان در شهر و نهادینه شدن آموزش شهروندی از همان دوران کودکی عنوان کرد.
حس پویایی و زندگی در شهر به حضور کودکان بستگی دارد
به گزارش حافظ خبر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کازرون و جمعی دیگر از فرهنگیان با حضور در شهرداری با نوذری دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدارشهردار کازرون ضمن تشکر از زحمات معلمان و فرهنگیان در امر تعلیم و تربیت جامعه گفت: آموزش و پرورش خاستگاه همه ماست، چرا که همگی در این نهاد مهم به امر آموختن پرداخته ایم و به نوعی محصول آموزش و پرورش هستیم.

 رضا نوذری با اشاره به اینکه آموزش شهروندی باید در همان دوران کودکی نهادینه شود، تصریح کرد: اگر حضور کودکان در شهر پررنگ شود، حس مسئولیت پذیری در آنها تقویت می شود، به علاوه کودکان می توانند خانواده را نیز با خود همراه کنند و در نتیجه این حضور، شهر زنده تر و پویاتر خواهد شد.

وی در ادامه از مدیران و معلمان آموزش و پرورش درخواست کرد که در حوزه فرهنگی در کنار شهرداری با تشکیل کارگروهی مشترک، زمینه حضور کودکان در شهر فراهم شده تا زمینه برای انجام کارهای فرهنگی و فرهنگ سازی بیش از پیش مهیا شود.

در ادامه رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه گفت: اگر فرهنگ و عمران در کنار هم پیش رود، موفقیت تضمین شده و شتاب توسعه و پیشرفت بیشتر خواهد بود.
مهدی شهیدان ادامه داد: در بحث فرهنگی، شورای اسلامی و شهرداری با هم هماهنگ هستند و انتظار داریم در این حوزه  آموزش و پرورش در کنار ما باشد و به ما کمک کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کازرون نیز در این دیدار ضمن تبریک انتخاب مهندس نوذری به عنوان شهردار، اظهار کرد: از اینکه یک فرد انقلابی و متخصص به عنوان شهردار انتخاب شده، خوشحال هستیم و ان شاءالله با حضور شما در سمت شهردار، تعامل بین شهرداری و آموزش و پرورش  قوی تر و محکم تر از گذشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی در توسعه و پیشرفت شهر ادامه داد: هر چقدر در مسائل فرهنگی،تربیتی و پرورشی کار انجام شود، شهری به سمت فرهیختگی و پویایی خواهد رفت.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۳۸۴۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما