۰
plusresetminus
مدیرکل حراست شهرداری:

دستگیری جاعل سود جو در شیراز

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۲
مدیرکل حراست شهرداری شیراز به شناسایی و دستگیری یک فرد سودجو که اقدام به فریب شهروندان در خصوص تغییر کاربری باغ‌های گروه یک این شهر کرده بود، اشاره کرد.
دستگیری جاعل سود جو در شیراز
به گزارش حافظ خبر،  علیرضا جمشیدی پنج‌شنبه دوم دی در جمع خبرنگاران ضمن هشدار به شهروندان درخصوص اطمینان نکردن به وعده‌های غیرقانونی گفت: جاعلین با اظهارنظر در خصوص تغییر کاربری باغ‌های گروه یک خیابان میرزا کوچک خان جنگلی، مبنی بر اعطای مجوز یا تصرف به شرط بیع با قیمت کارشناسی، شهروندان و خریداران را فریب می‌دادند.
 
وی با بیان اینکه اعلام کرد که جاعلین با وعده امکان تغییر کاربری باغ‌های گروه یک قصردشت اقدام به فریب مردم و اخاذی از آنها می‌کردند، ادامه داد: با اطلاع و هوشیاری اداره کل حراست شهرداری شیراز، فرد سودجو شناسایی و با هماهنگی مراجع انتظامی دستگیر شد.
 
مدیرکل حراست شهرداری شیراز، از شهروندان خواست تا پیش از هرگونه خرید باغات قصردشت به ویژه باغ‌ها گروه یک، قوانین ویژه حاکم بر این پهنه را مطالعه و استعلام‌های لازم را از منابع قانونی دریافت کنند.
 
جمشیدی خاطرنشان کرد: سامانه خبری اداره کل حراست شهرداری شیراز با شماره تلفن ۳۲۹۰، پیامک ۰۹۳۳۹۲۸۵۴۳۵ و پست الکترونیک HRST@SHIRAZ.IR،  زودی به فعالیت خود ادامه ودردسترس مردم قرارخواهد گرفت.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۴۳۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما