۰
plusresetminus
شورای اسلامی شهر شیراز؛

پرداخت عوارض نوسازی باید از طریق پیامک اطلاع‌رسانی شود

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۷
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز امروز یکشنبه 25 مهر در صحن علنی شورای شهر شیراز گفت: شهرداری شیراز باید پرداخت عوارض نوسازی را با اعلام پیامک بدهی به صاحبان املاک تا پایان سال 1400 به میزان حداقل 20 درصد را فراهم کند.
سید ابراهیم حسینی
سید ابراهیم حسینی
به گزارش حافظ خبر؛ سید ابراهیم حسینی درباره مؤدیانی که عوارض نوسازی، بهای خدمات، تنظیف معابر شهری و هزینه خدمات ایمنی سال 1400 را تا پایان اسفند امسال پرداخت کنند، گفت: علاوه بر جایزه مقرر شده در تبصره یک ماده 10 قانون نوسازی و عمران شهری، برای این افراد کاهش 50 درصدی عوارض مذکور در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به این‌که  مؤدیانی که از ابتدای امسال عوارض نوسازی خود را پرداخت کرده‌اند مشمول این مصوبه خواهند شد، اضافه کرد: میزان کاهش موضوع مصوبه به حساب بستانکاری ملک آ‌ن‌ها لحاظ می‌شود.
حسینی تصریح کرد: خریداران واحدهای پروژه‌های اوراق مشارکت و سایر املاک شهرداری از امتیاز 20 درصدی کارت اوراق بستانکاری برخوردار خواهند شد.
او ادامه داد: پیمانکاران شهرداری که مبلغ مطالبات آن‌ها 5 میلیارد ریال و یا بالاتر بوده و مطالبات آن‌ها تا تاریخ 30 آبان امسال قطعی شده است، می‌توانند از مزایای این مصوبه کنند.
حسینی تاکید کرد: مالکین املاک مورد مسیر در طرح‌های عمرانی شهرداری با اولویت املاک مورد مسیر بزرگراه «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» و محدوده شهرداری بافت تاریخی، بدون نیاز به شرکت در مزایده عمومی از مشمولین این مصوبه هستند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۳۸۹۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما