۰
plusresetminus
نیروی انتظامی استان فارس :

از شلیک گلوله به برادر تا کشف مواد مخدر

تاریخ انتشاريکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۷
فرمانده انتظامی شهرستان زرین‌دشت در استان فارس گفت: به دنبال اختلاف خانوادگی، یکی از پسران خانواده، با گلوله برادرش را زخمی کرد و متواری شد.
از شلیک گلوله به برادر تا کشف مواد مخدر
به گزارش حافظ خبر، سرهنگ حمیدرضا صالحی فرد گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از محلات شهرستان زرین‌دشت و زخمی شدن مردی ۴۳ ساله، ماموران پلیس امنیت شهرستان، به موضوع ورود و تحقیقات را سریعا آغاز کردند.
 صالحی‌فرد ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که ضارب، برادر خود را با سلاح گرم هدف قرار داده و زخمی کرده و به دنبال آن متواری شده است.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی زرین‌دشت با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی موفق شدند در کمتر از ۶ ساعت محل اختفاء ضارب را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات منسجم وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان زرین‌دشت با بیان اینکه متهم ۳۴ ساله در بازجویی اولیه به بزه ارتکابی خود مبنی بر تیراندازی به سمت برادر خود به دلیل اختلاف مالی اقرار کرد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه ضارب یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز که در صحنه تیراندازی استفاده شده بود کشف شد.
صالحی‌فرد با اشاره به اینکه ضارب برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تاکید کرد: نیروی انتظامی با بر هم زنندگان نظم و امنیت برابر قانون و بدون اغماض برخورد شدید و قاطع می‌کند.

کشف ۲۵۷ کیلو مواد مخدر در فارس

فرمانده انتظامی فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی استان ۲۵۷ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در بازرسی از یک سواری سمند کشف شد. 
سردار رهام‌بخش حبیبی شبیان کرد: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان بوانات با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند ۲ قاچاقچی با یک سواری سمند در حال انتقال مواد مخدر از استان‌های شرقی به سمت اصفهان هستند که بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
حبیبی افزود: ماموران انتظامی بوانات پس از هماهنگی با مقام قضائی به محورهای مواصلاتی اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی خودرو سمند متعلق به قاچاقچیان مشاهده و دستور ایست را صادر کردند.
فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه راننده بدون توجه به ایست پلیس از حوزه استحفاظی بوانات خارج و به سمت شهرستان‌های خرم‌بید و آباده متواری شد، تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند با توجه به تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه خودرو را در حوزه استحفاظی آباده اطراف گردنه "کولی‌کش" رها و متواری شدند.
حبیبی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی شهرستان‌های (خرم‌بید و آباده) موفق شدند در بازرسی از این خودرو، ۱۷۲ کیلو تریاک و ۸۵ کیلو حسیش کشف کنند، تصریح کرد: در این خصوص یک قاچاقچی که سرنشین سواری پژو پارس و به عنوان اسکورت محموله بود دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در مجموع در این ماموریت ۲۵۷ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف شد، خاطرنشان کرد: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری با جدیت ادامه دارد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۰۲۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما