۰
plusresetminus

برگزاری مراسم تحلیف شورای ششم اسلامی شهرستان شیراز

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۳
صبح روز دوشنبه ۱۰ آبانماه ۱۴۰۰ مراسم تحلیف اعضای منتخب شورای اسلامی شهرستان شیراز با دعوت محمدرضا امیری، فرماندار شهرستان برگزار شد.
برگزاری مراسم تحلیف شورای ششم اسلامی شهرستان شیراز
به گزارش حافظ خبر، در این مراسم، فرماندار شهرستان شیراز با اشاره به اهمیت و جایگاه شوراها در قانون اساسی و نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری در کشور، به اهمیت جایگاه شورای اسلامی شهرستان پرداخت و اظهار داشت: شوراهای مافوق از جمله شورای شهرستان، نقش مهمی در نظارت بر عملکرد و هدایت صحیح شوراهای پائین دستی در بالندگی آنان برای توسعه منطقه دارند. 
محمد رضا امیری عنوان کرد: بر اساس قانون، شورای شهرستان می‌تواند با ارائه طرح و برنامه به دستگاههای اجرایی و کمیته برنامه ریزی شهرستان، در بهینه سازی تصمیمات نقش مهمی ایفا نماید.
فرماندار شیراز در ادامه سخنان خود افزود: با توجه به اهمیت و جایگاه شهرستان شیراز در کشور، شورای شهرستان شیراز نقش پررنگ تر و مهمتری دارد که مسئولیت این شورا را افزایش می دهد.
پس از ابلاغ احکام اعضای جدید شورا توسط فرماندار، هیئت رئیسه سنی شورا تشکیل و مراسم سوگند به ریاست سید ابراهیم حسینی رئیس سنی شورا با حضور ۶ عضو از مجموع ۸ عضو انجام شد.
در این نشست، رای گیری جهت تعیین ۵  جایگاه هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان شیراز برای مدت یک سال انجام و "محمدتقی تذروی" با ۶ رای به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان برای مدت یک سال انتخاب شد.
همچنین علی اژدری با ۶ رای به عنوان نایب رئیس، علی کاویانی با ۶ رأی به عنوان منشی اول، حسین شریفی مند با ۶ رای به عنوان منشی دوم و علی اصغر زارعی نیز با ۶ رای به عنوان سخنگوی این دوره شورای اسلامی شهرستان شیراز انتخاب شدند
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۰۴۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما