۰
plusresetminus
استاندار فارس زنگ استکبار ستیزی را در شهرستان رستم نواخت

تسخیر لانه جاسوسی هیمنه استکبار را در هم شکست

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۳
استاندار فارس گفت: مردم ایران نشان داده اند قدرت استکبار در برابر اراده و ظلم ستیز آنها هیچ است.
تسخیر لانه جاسوسی هیمنه استکبار را در هم شکست
به گزارش حافظ خبر، محمد هادی ایمانیه، که مصادف با ۱۳ آبان ماه برای بررسی مشکلات شهرستان رستم به این شهرستان سفر کرده بود، زنگ استکبار ستیزی را در یکی از مدارس این شهرستان نواخت.
محمد هادی ایمانیه در این مراسم با بیان اینکه  ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی است، بیان کرد: حضرت امام خمینی(ره) در  این روز تبعید شد.
وی ادامه داد:  رحمت خدا به آن مرد بزرگ باد که این انقلاب و نظام را شکل داد و پس از صدها سال نظام استکباری، نظامی را در این کشور حاکم کرد که مردم سالاری و دین و دیانت درکنار هم قرار گرفتند.
به گفته استاندار فارس امروز وظیفه مدیران کشور و مسئولان این است که خود را خادم مردم و در کنار آنها و همه پست و مقام و جایگاه‌های خود را مدیون این مردمی بدانند که از هر چه بود برای حفظ دیانت و اعتقاد و کشورشان گذشتند.
وی تصریح کرد: به دنبال آن تبعید، سالها بعد دانش آموزان در کنار دانشگاه تهران در تظاهراتی که انجام می‌دادند، مورد هجوم مامورین استکبار  و مأمورین نظام شاهنشاهی قرار گرفتند و تعدادی از این عزیزان به شهادت رسیدند و پس از آن در سالگرد شهادت دانش آموزان، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا  اتفاق افتاد.
به اعتقاد نماینده عالی دولت در استان فارس،  پیوستگی این رخدادها نشان می‌دهد این ملت قدم به قدم فشارها و ظلم های استکبار به این کشور را جبران کردند و  با تسخیر لانه جاسوسی هیمنه استکبار را شکستند.
ایمانیه عنوان کرد: کسی در این کشور جرات نداشت حتی به حیوانات آمریکایی توهین کند و این سیستم استکباری حتی حیوان خود را از مردم این کشور عزیز تر می دانستند؛ اما مردمی که به تبعیت از امام حسین (ع)ذلت را نمی‌پذیرند با تسخیر لانه جاسوسی ثابت کردند که همه قدرت استکبار در برابر شجاعت و ظلم ستیز این مردم هیچ است.
استاندار فارس بیان کرد: اکنون ده ها سال از تسخیر لانه جاسوسی می‌گذرد و قدم به قدم با هدایت های رهبر معظم انقلاب، این کشور روز به روز جایگاه عزیزتری یافته که ابتدا در داخل کشور و به تدریج در منطقه و امروز در دنیا حرف های فراوان و اثر گذاری غیر قابل انکاری دارد و این عزت و سربلندی  را مدیون شهدای عزیز و مردم ظلم ستیز و عزتمند ایران اسلامی هستیم.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۰۵۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما