۰
plusresetminus
رییس اداره برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش:

تربیت دانش‌آموزان شاداب و خلاق با وجود معلمان هنرمند

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۴
رییس اداره برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش در آیین افتتاحیه دومین جشنواره معلمان هنرمند در شیراز تاکید کرد: معلمان هنرمند دانش آموزانی شاداب و خلاق تربیت می کنند.
سعید خادمی
سعید خادمی
به گزارش حافظ خبر، رییس اداره برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: اعتقاد ما بر این است که معلمان هنرمند دانش آموزانی شاداب و هنرمند تربیت می کنند و بر همین اساس جشنواره معلمان هنرمند طراحی شده است.
سعید خادمی در آیین افتتاحیه دومین جشنواره معلمان هنرمند کشور در شیراز افزود: بر اساس تصمیماتی که در اتاق فکر مجموعه فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش گرفته شد رشته‌هایی از جشنواره حذف و رشته های دیگری جایگزین شدند.
وی ادامه داد: از ویژگی های خوب دومین جشنواره معلمان هنرمند در نظر گرفتن 7 رشته برای حضور و شرکت معلمان بازنشسته است.
خادمی گفت: کیفیت برگزاری نخستین جشنواره معلمان هنرمند در سال گذشته به میزبانی شیراز بسیار خوب بود و به همین دلیل دبیرخانه دایمی این جشنواره به شیراز واگذار شد.

وی تصریح کرد: متقاضیان بخش هنرهای نمایشی می‌توانند در تمامی رشته‌های مرتبط شرکت و اثر خود را ارسال کنند اما در بقیه بخش‌های ادبی، نقد، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی و هنرهای تجسمی می‌توانند در تمامی بخش‌ها شرکت کنند، اما در هر بخش فقط در یک رشته و یک اثر باید ارسال کنند.
خادمی گفت: فرهنگیان بازنشسته علاقمند به حضور در جشنواره نیز می‌توانند در رشته‌‌های نقد شعر، نقد داستان، پادکست، نمایشنامه‌نویسی، فیلمنامه نویسی، خوشنویسی و نقاشی شرکت کنند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۰۸۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما