۰
plusresetminus
فرمانده سپاه فجر:

بسیج دانش‌آموزی جایگاهی برای تربیت نسل انقلابی

سیزدهم آبان نماد استکبارستیزی جوانان ایرانی است
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۸
سردار بوعلی گفت: معرفی و استفاده از ظرفیت دانش آموزان بسیجی در راستای تعالی فرآیند آموزش در کشور رسالت مهم بسیج دانش آموزی است.
سردار یدالله بوعلی در آیین بزرگداشت روز دانش‌آموز
سردار یدالله بوعلی در آیین بزرگداشت روز دانش‌آموز
به گزارش حافظ خبر، آئین گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی در فارس با حضور مسئولان تشکل های دانش آموزی استان و سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر برگزار شد.
سردار بوعلی در این مراسم با بیان اینکه بسیج دانش آموزی بستر تربیت نسل مومن و انقلابی برای آینده کشور است، گفت: این تشکل انقلابی محور فعالیت های جهادی و ترویج روحیه انقلابی در مدارس و مراکز آموزشی کشور است.
وی خاطرنشان کرد: معرفی و استفاده از ظرفیت، طرح ها و نظرات دانش آموزان بسیجی در راستای تعالی فرآیند آموزش در کشور هنر و رسالت مهم بسیج دانش آموزی است.
فرمانده سپاه فجر با بیان اينکه سیزدهم آبان نماد استکبارستیزی جوانان ایرانی است، افزود: جوانان و نوجوانان دانشجو و دانش آموز یکی از ارکان اصلی پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و فراگیر شدن جریان های استکبار ستیز در منطقه و جهان بوده اند و حضور فعال آنان در این عرصه همچنان استمرار دارد.
وی با بیان اینکه خوی استکباری آمریکا از گذشته تاکنون همواره به دنبال استعمار ملت ها بوده است، تصریح کرد: جریان صهیونیست و استعمارگر به دنبال سیطره بر تمام دنیاست و در این مسیر از هیچ جنایتی فروگذار نبوده و نیستند. 
سردار بوعلی خطاب به دانش آموزان بسیجی با تاکید بر اینکه به توانایی های خود باور داشته باشید، گفت: با تکیه بر آموزه های انقلاب اسلامی و خودباوری می توانید منشا تحول در مجموعه های آموزشی و واحدهای بسیج دانش آموزی باشید.
فرمانده سپاه فجر عنوان کرد: طرح توکاد که بر مبنای تامین لوازم التحریر، تبلت و تجهیزات کمک آموزشی برای دانش آموزان نیازمند فارس شکل گرفته و اجرایی شد نمونه ای درخشان از فعالیت های دانش آموزان بسیجی استان فارس و الگو و شاخصی برای سراسر کشور است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۰۳۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما