۰
plusresetminus
شهریاری شهردار منطقه دو شیراز تأکید کرد:

رویکرد شهرداری منطقه دو شیراز «تعامل با شهروندان» است

داشتن شهری زیبا و بدون تخلف
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۸
داشتن شهری زیبا و بدون تخلف نیازمند آگاه سازی شهروندان است.
رویکرد شهرداری منطقه دو شیراز «تعامل با شهروندان» است
به گزارش حافظ خبر، غلامرضا شهریاری تأکید کرد: داشتن چنین شهری، دست یافتنی است و آگاه سازی شهروندان، زمینه تحقق این آرزوست.
وی یادآور شد: شهروندان منطقه دو شیراز با آگاه سازی در این زمینه، در جهت تحقق چنین شهری تلاش کرده اند و اگر مواردی از تخلف هم مشاهده می شود دلیل آن مشکلات اقتصادی و پایین بودن سطح زندگی مردم است.
شهردار منطقه دو شیراز با اشاره به فعال بودن واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری این منطقه به استناد ماده 100 و بندهای 2، 14، 20 و 24 و همچنین ماده 55 قانون شهرداری تصریح کرد: این واحد «تعامل با مردم» را سرلوحه اقدامات و فعالیتهای خود قرار داده و با تجهیز و استفاده از سامانه سرا، تبلت، تجهیز ناوگان خودرویی به سیستم ایبیال، به نظارت و مدیریت خود نظم بخشیده است.
شهریاری در همین زمینه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 763 مورد تماس با سامانه 137، 222 مورد شکایت کتبی و حضوری، 84 مورد گزارش مهندسین ناظر، 34 مورد ثبت تخلفات در سامانه سرا، 42 مورد اجرای رأی در کمیسیون ماده 100، 33 مورد پلمپ درب تجاری و مسکونی، 17 مورد تشکیل پرونده واحدهای سیلندر پرکنی و 50 مورد تشکیل پرونده جهت واحدهای خرید و فروش ضایعات انجام شده است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۲۰۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما