۱
plusresetminus
شهرداری منطقه ۲شیراز:

سال ۱۴۰۱ سال شکوفایی پروژه ها در شهرداری منطقه است

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۳
شهردار منطقه دو شیراز امسال را سال به نتیجه رسیدن و شکوفایی  پروژه های عمرانی در سطح منطقه دانست.
سال ۱۴۰۱ سال شکوفایی پروژه ها در شهرداری منطقه است
به گزارش حافظ خبر، غلامرضا شهریاری دربازدیدمیدانی ازچندپروژه درحال اجراو تاثیرگذاربا بیان اینکه در دو سال گذشته در سطح منطقه پروژه های متعددی در زمینه های مختلف از جمله احداث پارک، تقاطع و پروژ ه های فرهنگی، ورزشی و تفریحی را آغاز نموده ایم، اظهار کرد: اجرای  تمامی پروژه ها در سطح منطقه بر اساس مطالعه و با در نظر گرفتن نیاز و خواسته مردم بوده است و تمام اقشار جامعه را پوشش می دهد و به همین دلیل نیز مورد توجه و حمایت شهروندان قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه بزودی اولین زمین چمن طبیعی استاندارد در منطقه شاهزاده بیگم به بهره برداری می رسد، گفت: این پروژه در پر کردن اوقات فراغت جوانان و همچنین دوری جستن آنان از سایر معضلات اجتماعی نقش بسزایی خواهد داشت و دیگر جوانان را نیز به سمت ورزش کردن سوق می دهد و نقش محوری در فرهنگ منطقه را ایفا می نماید.
شهریاری در ادامه با اشاره به احداث بهترین آب نمای شهری موزیکال با داشتن فضای شهری ایده آل در ورودی سه بلوار آیت الله قشایی، موذن قشقایی و بلوار رحمت اظهار کرد: این آبنما نقش مهمی در ایجاد فضا و منظر شهری مناسب در منطقه خواهد داشت و بزودی افتتاح و به مردم منطقه تقدیم خواهدشد.
وی با بیان اینکه در حال احداث پارکی با تمام امکانات ورزشی، تفریحی در محله دباغی هستیم، افزود: همچنین عملیات اجرایی  مجموعه ورزشی ویژه بانوان در کم برخوردار ترین منطقه شهر در بلوار نهضت سوادآموزی در دو ماه آینده آغاز می شود.
شهردار منطقه دو شیراز با بیان اینکه بزودی زمین های ورزشی مختلف در حاشیه بلوار محراب به بهره برداری می رسد، گفت: در راستای تامین امنیت نیز اقدامات گسترده ای در سطح منطقه صورت گرفته و در طول یکسال گذشته روشنایی پارک ها و معابر از جمله پارک مروارید، شکوفه، کوی الزهرا مورد توجه قرار گرفت و روشنایی آنان تامین شد.
شهریاری با بیان اینکه شهروندان ساکن در منطقه دو شهرداری شیراز که همچون دیگرمردم کلانشهرشیراز دارای خلق و خوی مهربانی ویژه ای هستند، افزود: کارکنان مجموعه شهرداری منطقه دو شیراز همواره در کنار مردم و برای تامین آسایش و رفاه آنان فعالیت می کنند و در تلاش هستند تا بهترین پروژه های شهری را در این منطقه اجرا کنند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۴۶۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما