۰
plusresetminus
استاندار فارس:

برگزاری اولین جلسه ملاقات عمومی استاندار فارس با مردم

تاریخ انتشارجمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۲
اولین جلسه ملاقات و رسیدگی به مشکلات مردم به صورت رودررو با حضور استاندار و مدیران کل استان فارس در مسجد وکیل شیراز برگزار شد.
برگزاری اولین جلسه ملاقات عمومی استاندار فارس با مردم
به گزارش حافظ خبر، در این جلسه استاندارفارس با بیان اینکه بر اساس فرمایشات امیرالمومنین(ع) مدیران باید برخی اوقات بدون واسطه پاسخگوی مطالبات مردم باشند، اظهارداشت: تلاش میکنیم جلسات ملاقات عمومی برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم ماهانه برگزار شود.
 محمد هادی ایمانیه با تاکید بر اینکه مدیران کل استان باید راسا اقدام به رفع موانع و مشکلات مردم کنند، ادامه داد: انتظار داریم به شرط عدم امکان قانونی و نیاز به ارجاع مشکلات به استاندار و معاونین استانداری، با همراهی و پیگیری خود مدیران استان افراد معرفی شوند تا از ظرفیت های قانونی بالاتر برای حل مشکلات مردم استفاده کنیم.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه موضوع اشتغال، یکی از مسائل مهم در مراجعات مردمی است، گفت: کارآفرینان و تولید کنندگان مورد حمایت جدی استانداری خواهند بود و سعی می‌کنیم مشکلات آنان را حل کنیم تا بتوانند اشتغال بیشتری ایجاد کنند.
استاندار فارس تصریح کرد: مشکلات رونق تولید و راه اندازی کسب و کار رو به کاهش است و سازوکارهایی برای تسهیل در امر راه اندازی کسب و کار ایجاد شده است که امیدواریم موجب رونق اقتصادی و کاهش مشکلات مردم شود.
 ایمانیه با بیان اینکه در دور اول سفر های شهرستانی رسیدگی به مشکلات مهم و پروژه های موثر در دستورکار قرار دارد، افزود: تلاش می‌کنیم در دور دوم سفرهای شهرستانی، برنامه ملاقات عمومی با مردم نیز مورد توجه قرار گیرد.
وی با تاکید بر این که برگزاری جلسات دیدار مردمی استاندار در مسجد وکیل در راستای طرح مسجد محوری صورت گرفته است، خواستار توجه بیش از پیش به احیای مسجد تاریخی وکیل و حضور بیشتر نمازگزاران در آن شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۲۱۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما